Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Noen som har erfaring med klinikkoslo? Anonymous poster hash: 93dfb...3a2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Det blir dyrt, kjøp deg heller maskin på expert/elkjøp. Selv om det kanskje tar lengre tid å bli kvitt de, gir det samme effekt. De håene du tar vekk på klinikk kan også komme tilbake med hormonforandringer/eller over tid. Maskina har du allerede tjent inn på 2-3 behandlinger! Anonymous poster hash: 951ff...a6c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Takk for svar! Noe tips mtp type maskin? Anonymous poster hash: 93dfb...3a2
Lille krøll Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Jeg har svært kraftig hårvekst hvor håret vokser innover på leggene. Jeg har etter 4 bahandlinger ikke mer "bart", ser en kraftig reduksjon under armene etter 7-8 behandlinger. Har nettopp startet på beina men forventer god respons der også. Bruker denne: http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/GL1PE2G001/silk-n-glide-harfjerning
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Jeg bruker denne http://www.expert.no/laseroglysbehandling/silknprohårfjerningmedlys/p/9482/?q=Silk Kjøpte den i sommer, 500 Kr billigere da(?) på butikk. Her er bilde etter 3 runder under en arm. Har glemt å ta, ny runde i kveld! Anonymous poster hash: 951ff...a6c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Blir dere rød etterpå? og må hårene ha vokst godt ut før de barberes eller kan jeg barbere den perioden jeg slutter med voks? Og hvor viktig er det å ikke ha vært i solen, bruker dere feks maskinen nå i ansiktet Anonymous poster hash: 88c6e...f51
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Blir dere rød etterpå? og må hårene ha vokst godt ut før de barberes eller kan jeg barbere den perioden jeg slutter med voks? Og hvor viktig er det å ikke ha vært i solen, bruker dere feks maskinen nå i ansiktet Anonymous poster hash: 88c6e...f51 Jeg blir ikke rød. Mannen som har lys hud ble derimot rød, men borte neste morgen. Kommer kanskje an på hudtype? Jeg hadde ikke vokset før i år, så vet ikke. Ikke lurt å bruke om sommeren, da man kan få pigmentflekker hvis man soler seg i de to første ukene etter en behandling. Og det viste seg å være sant Jeg har noen runde flekker på leggene, ca 1 cm i diameter. Hadde ikke solkrem på. Jeg har ikke behov for å bruke i ansiktet. Om du må ta ansiktet ville jeg vært nøye med å smøre inn ansiktet i minst faktor 50, flere ganger om dagen. Selv faktor 50 hos de som har Melasma(pigmentforandringer) gir uønsket farge. Noen stråler slipper alltid igjennom. Anonymous poster hash: 951ff...a6c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde den dyreste Philips Lumea, dårlige greier. Jeg har kritthvit hud og svarte hår, så den burde være perfekt for meg men nei. Etter 4-5 behandlinger skal man være hårfri men jeg var ikke en gang 50% hårfri etter 10 behandlinger! Ble ikke rød og brukte styrke 5, den sterkeste. Nå bruker jeg heller kremen Hårstopp, har brukt den før og den funker bra! Så lenge jeg brukte den rett ble jeg 100% hårfri! Fåes kjøpt på Vita og helsekostbutikker. Anbefales!! Får ikke tilmå lime inn link men er bare å google "hårstopp" så finner man info. Anonymous poster hash: 764ea...097
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde den dyreste Philips Lumea, dårlige greier. Jeg har kritthvit hud og svarte hår, så den burde være perfekt for meg men nei. Etter 4-5 behandlinger skal man være hårfri men jeg var ikke en gang 50% hårfri etter 10 behandlinger! Ble ikke rød og brukte styrke 5, den sterkeste. Nå bruker jeg heller kremen Hårstopp, har brukt den før og den funker bra! Så lenge jeg brukte den rett ble jeg 100% hårfri! Fåes kjøpt på Vita og helsekostbutikker. Anbefales!! Får ikke tilmå lime inn link men er bare å google "hårstopp" så finner man info. Anonymous poster hash: 764ea...097 Jeg har også denne, begynte behandlingen i juni. Jeg har begynt å merke mindre hårvekst en stund, men det er først nå jeg begynner å bli imponert. Tar fryktelig lang tid før man merker resultater, men er veldig deilig å slippe å barbere seg stadig vekk! Er glad for at det endelig begynner å skje noe Håper det fjerner hårene fullstendig etterhvert. Anonymous poster hash: ccf6e...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå