Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg er gravid (jippi), og det begynner å nærme seg fortelle tid.Her er problemet.Ei av de som vil få vite har ønsket seg barn selv.Har vært gravid en gang, men måtte ta senabort siden barnet var fryktelig sykt.Senere har hun vært gjennom noe som gjør at hun aldri vil kunne bli gravid igjen.Ville dere ha fortalt henne alene på egenhånd først slik at hun var litt forberedt på det når alle andre får vite det? Anonymous poster hash: e75cb...443
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Ja, det ville jeg nok gjort. Anonymous poster hash: 593ba...7b0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Ja det ville jeg. Hva ville du likt om du var i hennes situasjon? Anonymous poster hash: 5b394...049
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Takk, heller veldig mot det å fortelle henne en ukes tid før resten slik at hun får fordøyde det litt...HI Anonymous poster hash: e75cb...443
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Var akkurat igjennom dette selv da jeg ble gravid. Ei av mine beste venner har gått igjennom mange prøverørsforsøk, men har nå fått beskjed om at det ikke er noe vits å prøve lenger. Jeg fortalte det til henne tidligere enn andre, nettopp fordi jeg ville gi henne tid før det ble "full feiring". Hun synes tydlig at det er sårt, men takka meg for at jeg fortalte det. Anonymous poster hash: 8e315...d5c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Som ufrivillig barnløs på 9'ende året hadde jeg satt stor pris på om du fortalte meg det på tomannshånd, og aller helst "først" også. Før det ble offentliggjort, i hvertfall. Fint at du tenker på venninnen din. Gratulerer så mye Anonymous poster hash: f56cc...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå