Gå til innhold

Flere med "mage" allerede?


Fuglekassa

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke til å trekke inn magen lengre og det er en synlig kul nederst på magen. Er ikke dette fryktelig tidlig? Samboeren min reagerte også på dette. Med datteren min fikk jeg ikke mage før jeg var 3 mnd på vei å nå er jeg bare 6+1 !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mage, oppblåst og magemusklene er i ferd med å slakke litt av virker det som, jeg hadde det slik sist også, stor mage i uke 7 og så kom den bort en periode før det ble mer ekte babymage i uke 13-14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt klart mage, men er nok mest pga jeg spiser hele tiden pga jeg er kvalm.. :-/ Er 9 uker nå da, men er vanskelig å skjule magen så bra det er høst og jeg kan gå med litt vide gensere iallfall. Med nr. 1 fikk jeg ikke mage før etter uke 12. Med nr. 2 kom magen like tidlig som nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo gjerne slik med oss flergangsfødende. Jeg er som deg, vårbarn, ser bare tjukk ut. Og det er dumt, for jeg må klare å skjule graviditeten noen uker til for kolleger! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ser mest tjukk ut dessverre :P spiser ikke så mye jeg da, kaster opp det meste. Men føler meg alikavell så utrolig oppblåst og nå har puppene vokst også :) det er ikke så dumt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også ser mest tjukk ut dessverre :P spiser ikke så mye jeg da, kaster opp det meste. Men føler meg alikavell så utrolig oppblåst og nå har puppene vokst også :) det er ikke så dumt da :P

...og jeg som hadde gledet meg til at puppene skulle normalisere seg. Er så lei av 75J!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser jeg bare ut som om jeg har lagt på meg 10 kg. Med første så jeg også ut som om jeg hadde lagt på meg, men da ikke før i 6. måned...... Nå er jeg bare 6+5.

Med første måtte jeg begynne å bruke mammaklær i uke 26, men tror kanskje ikke jeg kan drøye den så lenge denne gangen gitt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...