Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Tror jeg lider av flink pike syndromet. Jeg måtte ringe meg syk idag pga influensa med høy feber. Men har bare lyst til å gråte! Tenker om de fikk tak i folk til å jobbe for meg fort nok eller om det ble mye ekstra stress på vakten osv. Huff!! Så slitsomt. Jeg har ikke vært borte fra jobb enda dette året. Anonymous poster hash: 1094f...e31
klishe89 Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Mange som har det sånn, og godt er det Er nok av dem som ikke har dårlig samvittighet i det hele tatt, som benytter et hvert lite nys til å være borte. Men, er du syk så er du syk. Slapp av og bli bedre så går det nok bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå