Gå til innhold

Jeg må feile noe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg lider av flink pike syndromet. Jeg måtte ringe meg syk idag pga influensa med høy feber. Men har bare lyst til å gråte! Tenker om de fikk tak i folk til å jobbe for meg fort nok eller om det ble mye ekstra stress på vakten osv. Huff!! Så slitsomt. Jeg har ikke vært borte fra jobb enda dette året.

 

Anonymous poster hash: 1094f...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har det sånn, og godt er det :) Er nok av dem som ikke har dårlig samvittighet i det hele tatt, som benytter et hvert lite nys til å være borte.

 

Men, er du syk så er du syk. Slapp av og bli bedre så går det nok bra skal du se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...