Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Blir dere alltid smittet når barna har det? Anonymous poster hash: 4e14a...243
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Nei. Det hender barna, og noen ganger mannen, har vært sjuk med oppkast og/eller feber uten at jeg blir smittet.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Ble det sist gang.. hun er bare to år.. så har bare opplevd det en gang Anonymous poster hash: d865c...701
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Det vet man aldri.. Har ei på fem. To ganger fikk vi det likt og så har hun hatt det ett par ganger og jeg har berget.., så har jeg hatt det en gang uten at hun ble syk. Så man må bare vente å håpe... Anonymous poster hash: 09150...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå