Gå til innhold

Omgangssyke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere alltid smittet når barna har det?



Anonymous poster hash: 4e14a...243
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det hender barna, og noen ganger mannen, har vært sjuk med oppkast og/eller feber uten at jeg blir smittet.

Skrevet

Ble det sist gang.. hun er bare to år.. så har bare opplevd det en gang

 

Anonymous poster hash: d865c...701

Skrevet

Det vet man aldri.. Har ei på fem. To ganger fikk vi det likt og så har hun hatt det ett par ganger og jeg har berget.., så har jeg hatt det en gang uten at hun ble syk. Så man må bare vente å håpe...

 

Anonymous poster hash: 09150...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...