Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hva gjør en når adm.dir på jobben sender forespørsel på Instagram? Jeg har privat konto og helst ikke lyst til å ha kolleger på listen av følgere men noen har lagt meg til mens jeg hadde offentlig profil. Endret til privat for noen uker siden, og i dag fikk jeg forespørsel fra adm.dir... kan jeg trykke ignorere uten at hun tenker mer over det tro? Anonymous poster hash: ea462...312
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Oy, det var særs uproft av sjefen. Nå har ikke jeg instagram, så jeg vet ikke hva som er vanlig, men det er jo en tjeneste der man legger ut private bilder, så jeg hadde syntes det var ubehagelig å legge til folk jeg bare kjenner profesjonelt. Det er liksom det LinkedIn er til for... Men jeg vet ikke om jeg ville avvist sjefen altså. Det vil på en måte svi litt uansett og jeg ville tenkt meg nøye om før jeg såret en overordneds følelser uten god grunn. Men nå er dette grunnen til at jeg ikke har fb eller instagram da. Jeg orker ikke definere hvem som er venner og ikke venner hele tiden.. Anonymous poster hash: b04ed...ee9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Jeg ville sendt en melding hvor du skriver at du avviser forespørselen fordi du ønsker å holde privat- og jobbliv atskilt. Det burde være ok for adm.dir. Hvis det ikke er ok, er det ikke du som har et problem egentlig. Anonymous poster hash: 44e39...d50
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde godtatt den, for å ikke såre sjefen. Anonymous poster hash: a5753...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå