Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg har fått time til innleggelse på universitetssykehuset i oslo kirurgisk avd. Det står ikke hva som skal gjøres, utenom at det skal gjøres undersøkelser og at innleggelsen normalt tar 0-2 dager. Bakgrunn til innleggelsen er at jeg har en hjertefeil som er operert der og at jeg den siste tiden har vært mye plaget med angina smerter. Fikk påvist en hjerterytmeforstyrrelse på det sykehuset jeg hører til, men de valgte da å henvise meg vidre siden det er i Oslo jeg er operert. Vi har små barn så vi må planlegge hvis jeg skal ha med meg mannen min. Men så tenker jeg det står jo ikke hva som skal gjøres. Og hvis det bare er uskyldige undersøkelser så klarer jeg det alene. Men hvis det er angiografi og slike undersøkelser så ville det vært godt å ikke være alene. Og legene her sier svært lite om hva som kan gjøres med plagene mine. Så er jo litt redd for at jeg får beskjed om at det blir ny operasjon eller noe slikt. Og da vil man jo ikke være alene. Familie mener jeg burde dra nedover alene så får heller noen komme etter hvis det viser seg at det er noe som skal gjøres. Anonymous poster hash: cee7b...904
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Da ringer du dit du skal og får informasjon om hva som skal gjøres. Anonymous poster hash: 8fb4b...241
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Har gjort det. Det har ikke kommet noen plan for undersøkelser. Hun i telefonene sa det ikke var uvanlig at legene tok det litt underveis etter at man kom dit. F.eks at det blir en CT av hjerte så bestemmer de ut fra svarene på den det som skal skje etter av undersøkelser. Anonymous poster hash: cee7b...904
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Tror jeg hadde ordnet meg barnevakt (moren eller svigermor?) og tatt med meg mannen. Så kunne han heller reise hjem igjen om det ikke er noe "store greier" du skal igjennom. Lykke til, krysser fingre og tær for deg Anonymous poster hash: 5b3d4...d30
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Kanskje du kan ta dette opp i samtale når du blir lagt inn? Si fra hvordan du føler det, hvilke undersøkelser du ev. ønsker å ha noen med deg på osv. Hvis mannen/familien da står litt "stand by" så kan mannen din ev. kanskje komme raskt til sykehuset om du trenger det? Det er jo dessverre slik som du fikk beskjed om i telefonen - at legene gjerne må ta det som det kommer underveis ut fra hva de ev. finner og ikke finner. Det er jo også viktig at du føler deg trygg, så hvis du virkelig føler for å ha mannen der så er det kanskje viktig at han/familien strekker seg litt ekstra. Anonymous poster hash: 36bfe...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå