Gå til innhold

Å betale for net-aviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten ingen info i Vergens Tidene man ikke trenger abo for å lese.

Nå var jeg inne å leste Aftenposten. Så fikk jeg beskjed om at jeg hadde lest alle mine gratis artikler denne uka, de takket for interesse og ba meg betale.

Er dette knyttet til i.p. adresse? Epost adresse? Jeg vil ikke betale, og ble litt skuffa av hele greia.

Anonymous poster hash: c27b9...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var jeg inne å leste Aftenposten. Så fikk jeg beskjed om at jeg hadde lest alle mine gratis artikler denne uka, de takket for interesse og ba meg betale.

Er dette knyttet til i.p. adresse? Epost adresse? Jeg vil ikke betale, og ble litt skuffa av hele greia. Anonymous poster hash: c27b9...84f

BT.no beklager skrivefeil.

Skrevet

Er dette knyttet til i.p. adresse? Epost adresse? Jeg vil ikke betale, og ble litt skuffa av hele greia. Anonymous poster hash: c27b9...84f

BT.no beklager skrivefeil.

Hvorfor ble du skuffa av å ikke få benytte et kommersielt produkt gratis? Det vitner da om særdeles stor naivitet.

Anonymous poster hash: 87393...e2a

Skrevet

Hæ, du vil ikke betale?

Du mener de seriøse journalistene som jobber hardt og mye for å opplyse oss om alt fra nyheter til politikk, utenriks og innenriks, skal jobbe gratis fordi du ikke vil betale?

Hvordan tror du egentlig norske aviser vil bli seende ut etterhvert om de bare skal leve av reklame? Hvor mange gode journalister tror du vil bli igjen i bransjen om de må jobbe for knapper og glansbilder?

Jorunalistene gjør en kjempeviktig jobb med å opplyse oss om alt som skjer i verden, med alt de avdekker med sin gravende journalistikk osv. Det miste vi kan gjøre er da å betale for produktet de leverer!

Anonymous poster hash: c2907...b01
Skrevet

Du vil ikke betale???

Skal journalistene og trykkerne jobbe gratis mener du?

En fri presse er det sterkeste, demokratiske virkemiddelet vi har. Folk som ikke bidrar til å støtte denne fortjener jaggu ikke fordelene ved å leve i et demokrati heller.

Anonymous poster hash: 258da...4c8

Skrevet

Er dette knyttet til i.p. adresse? Epost adresse? Jeg vil ikke betale, og ble litt skuffa av hele greia.

Sånn er verden. Ikke alt er gratis her i verden. Vil du ikke betale, får du finne deg i å ikke få lest artiklene da. Enkelt.

Anonymous poster hash: 6d517...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...