Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Kan man ha influensa uten hoste og snørr? Bare høy feber, vondt i halsen og hodet og litt verk i kroppen. Anonymous poster hash: 82cc4...110
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Jeg har akkurat det samme om dagen. Usikker på hva det er. Lillebror har vært lik meg, mens mannen og storesøster har hatt oppkast/diare i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Det går noe "influensaliknende" nå, så legen jeg var hos. Anonymous poster hash: d65ac...6e2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Jeg har nettopp hatt influensa. Begynte slik for meg også, sår hals og feber og influensafølelse i hele kroppen, men gikk over i snørr og hoste også etter en del dager. Vurder ev. å dra til legen om det ikke går over eller du får hoste/snørr. Da jeg fikk kyssesyken fikk jeg til å begynne med bare kjempesår hals og feber, ingen hoste/snørr. Og så kom det jo mye mer etter hvert, men det tok noen uker. Min lege sier også at det går veldig mye om dagen, at det ligner på influensa og at mange er lenge dårlig av det. Anonymous poster hash: 8b8c5...287
SuperFries Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Det er ikke influensa hvis det er forkjølelse, altså snørr og hoste. Og influensa er ikke litt vondt, det er veldig vondt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Det er ikke influensa hvis det er forkjølelse, altså snørr og hoste. Og influensa er ikke litt vondt, det er veldig vondt. Vel, alt er relativt. Er man vant til smerter så er det bare litt vondt å ha influensa. Jeg har nå vært hos lege og fått bekreftet at det er det. Jeg skulle kanskje spesifisert "forkjølelses-symptomer". Anonymous poster hash: 82cc4...110
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Det er ikke influensa hvis det er forkjølelse, altså snørr og hoste. Og influensa er ikke litt vondt, det er veldig vondt. Må bare si meg enig med nr 6 - alt er relativt! Jeg hadde svineinfluensaen da den var for noen år tilbake - enkleste influensaen jeg har hatt noen sinne! Jeg tåler mye smerte (!), så smertene ved influensaen synes jeg ikke er så ille i det hele tatt. Det er verre med den reduserte almentilstanden, synes jeg. Smerte oppleves ulikt fra person til person og oppleves også som regel relativt ift annen smerte man har opplevd. Jeg har opplevd nervesmerter i flere år, jeg har også gått med uoppdaget brudd.... og da blir influensa sjelden ille smertemessig. Anonymous poster hash: 8b8c5...287
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde svineinfluensa helt uten forkjølelsessymptomer. Eller ikke helt, jeg hadde litt hoste, men hovedsakelig feber, vondt og slapp i kroppen. Anonymous poster hash: dd55e...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå