Gå til innhold

Jeg vil bytte skole på mine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er 14 og 16 og går på ungdomsskole i Oslo. Jeg får ofte vite av dem at det er noen på skolen som har sloss, det er en skole med mange muslimer, de sloss og de har kniver og pistol med på skolen. Nå frykter jeg faktisk for mine barns liv. Det har vært masse politi på skolen og anmeldelser. Men de får fortsette de som lager bråk. Nei nå flytter vi heller både hjem og skole, for dette går ikke mer. Mine barn er redd for å gå på skolen

Anonymous poster hash: a756d...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takket være AP sin strålende integreringspolitikk har det dessverre blitt sånn mange steder :-(

Anonymous poster hash: d141b...c6d

Skrevet

Det er fritt skolevalg, men det forutsetter at det er ledig plass på andre skoler

Anonymous poster hash: 4f9be...bf0
Skrevet

Ja takket være AP sin strålende integreringspolitikk har det dessverre blitt sånn mange steder :-(Anonymous poster hash: d141b...c6d

Det handler vel ikke om integreringspolitikken at ungdommene får lov å fortsette etter gjentatte brudd på skolens reglement. Det handler vel mer om at denne skolen gjør en slett jobb med tanke på å bortvise elever som ikke kan følge reglene..

Anonymous poster hash: 5b614...c5c

Skrevet

De er 14 og 16 og går på ungdomsskole i Oslo. Jeg får ofte vite av dem at det er noen på skolen som har sloss, det er en skole med mange muslimer, de sloss og de har kniver og pistol med på skolen. Nå frykter jeg faktisk for mine barns liv. Det har vært masse politi på skolen og anmeldelser. Men de får fortsette de som lager bråk. Nei nå flytter vi heller både hjem og skole, for dette går ikke mer. Mine barn er redd for å gå på skolen

Anonymous poster hash: a756d...be4

Hvilken skole/bydel er dette????

Anonymous poster hash: 49abc...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...