Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Flaske, kopp eller tutekopp? Min vil kun ha vann fra flaske og kun når hun spiser, umulig å få i ho vann utenom måltidene. Prøver å venne ho til tutekopp, men da drikker hun ekstremt lite, bare tygger på tuten. Hva drikker deres babyer av? Anonymous poster hash: 8e744...c11
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Hun drikker av Avent kopp, den som ser ut som vanlig tutekopp men har myk tut :-) Anonymous poster hash: 054b8...e19
Modesty Blaise. Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Vanlig kopp eller drikkeflaske. Nå er hun vel ikke helt baby lenger siden hun er over 1år. Men vi hoppet over tutekoppen, og har brukt vanlig kopp siden hun var 6-7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Vanlig kopp eller drikkeflaske. Nå er hun vel ikke helt baby lenger siden hun er over 1år. Men vi hoppet over tutekoppen, og har brukt vanlig kopp siden hun var 6-7 mnd. Hvordan får dere til det uten at ungen er klissvåt etterpå? Jenta mi skal alltid ha vann av glasset mitt når jeg drikker, og det får hun, men det renner jo nedover og ender med at vi må skifte. Anonymous poster hash: 8e744...c11
☆☆☆ Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Camelbakflaske eller avent sugerørkopp til vatn. Har akkurat forstått tutekopp, brukar det til melk (10 mnd).
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Har 2 tutekopper, en fra avent 6 mnd + og en fra mam 4 mnd +. Men ho tar kun en ørliten sipp. Kanskje de er for harde å suge av? Ho er 7 mnd forresten! Hi Anonymous poster hash: 8e744...c11
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Har brukt advent tutekopp fra 6 mnd ca. Nå, 7,5 mnd har han full kontroll når han drikk av den:) Anonymous poster hash: 47126...ba3
Modesty Blaise. Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Vanlig kopp eller drikkeflaske. Nå er hun vel ikke helt baby lenger siden hun er over 1år. Men vi hoppet over tutekoppen, og har brukt vanlig kopp siden hun var 6-7 mnd. Hvordan får dere til det uten at ungen er klissvåt etterpå? Jenta mi skal alltid ha vann av glasset mitt når jeg drikker, og det får hun, men det renner jo nedover og ender med at vi må skifte. Anonymous poster hash: 8e744...c11 Øvelse... Og selvfølgelig ble hun klissvåt i begynnelsen. Men men kan jo ikke lære noe uten st man får prøvd og øvet på det. Så det var ca 2 uker med mye vann de rareste steder, men hun ble bedre hver dag. Det er det samme nå, hun har akkurat lært å spise selv med skje. Mat overalt i en periode, men nå går 90 % inn i munnen, mot 10% for noen uker siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå