Gå til innhold

Hvor lenge kan influensa hodepine sitte i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått noe influensa eller omgangssjuke her i huset. Barna har vært mer eller mindre dårlige side tirsdag.

Jeg har hatt vondt i hodet, hatt feber og vært ekstra trøtt og sliten, kvalm og sulten like lenge. Sliter vanligvis med migrene og hadde mye vondt i hodet før jeg gikk over på lavkarbo. Nå føler jeg ikke helt at det klassifiserer seg som migrene så tør ikke ta anfallsmedisin.

Er det noen som vet hvor lenge det kan sitte i? Ingen av barna har vondt i hodet lenger, men storesøster er tydelig slapp enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan sitte helt til du er frisk fra influensaen, var noen som sa en gang at influensaverk pleier og "sette" seg i den svakeste kroppsdelen, hos meg er det ryggen og deg hodet. vet ikke om det er bevisst men når jeg blir frisk så forsvinner verken.

Skrevet

Hos meg kan det itte i ganske lenge, men det er fordi jeg blir så plaget med bihulene når jeg blir forkjølet

Anonymous poster hash: 9c799...83a
Skrevet

Den kan sitte helt til du er frisk fra influensaen, var noen som sa en gang at influensaverk pleier og "sette" seg i den svakeste kroppsdelen, hos meg er det ryggen og deg hodet. vet ikke om det er bevisst men når jeg blir frisk så forsvinner verken.

Det høres jo veldig logisk ut. En veldig god, om litt kjip, forklaring. Forklarer masse for meg i alle fall.

Takk for svar :)

Skrevet

Det høres jo veldig logisk ut. En veldig god, om litt kjip, forklaring. Forklarer masse for meg i alle fall.

Takk for svar :)

Slenger meg på denne. For en del år tilbake trodde folk jeg var smårar for jeg kunne si "åh, nei, nå blir jeg syk, jeg har så vondt i bekkenet!". Jeg kjente influensa og forkjølelse først i bekkenet (som jeg hadde trøblet med mye tidligere)! Etter hvert kunne jeg kjenne hva som var bekkenvondt og hva som var forkjølelse/influensa.

Har ikke kjent det i bekkenet noen år, men nå er det derimot nakken jeg som regel kjenner det først i - etter en nakkeskade ble det slik.

Så det har en tendens til å sette seg der man er svakest, ja.

Jeg fikk influensa for vel fire uker siden - og hoster fremdeles, så det kan sitte lenge i :/

God bedring, Moota! :)

Anonymous poster hash: 359d1...d3c

Skrevet

Tusen takk for svar! :)  Ja det er hodet og armer/ledd som er svakest hos meg så det sitter raskest, lettest og lengst der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...