Gå til innhold

Lever i et KJEDELIG forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med baby. Hver eneste dag kommer han hjem, spiser middag, må legge seg litt ned. På kvelden når den eldste og den yngste er lagt ser vi kanskje en tv-serie. Han står opp tidlig, så hver jævla dag legger han seg kl 21.30-22. Skal jeg ha tid med han må jeg og legge meg så tidlig, til og med i helgene når han ikke jobber. La oss 21.30 en fredagskveld.. Tragisk. Eller er det bare meg som ikke har et gigantisk søvnbehov? Jeg har da også starta på jobb kl 07 hver dag før jeg gikk ut i mammaperm, nå har jeg en baby som vekker meg hundre ganger om natta. Sover ikke om dagen heller. Han legger seg tidligst i helgene, men de er allikevel meg som må stå opp med babyen først. Lei av at han er så trøtt og skal sove så fort han har muligheten!! Skulle ha en romantisk kveld forrige tirsdag (hadde vi avtalt). Kom hjem med eldtse som jeg hadde hatt med på trening, han var hjemme med minste på ettermiddagen. Huset så jævlig ut, grøtfatet var halvspist, oppvasken full, vaskemaskinen full. Så da måtte jeg legge største, + gjøre husarbeid. + lage middag til den såkalte romantiske aftenen. Han hadde ikke planlagt en dritt eller gjort noe, bare sovet! Ja, så jeg må si - Jeg kjeder meg, og tenker med grøss og gru på om jeg kommer til å være like trøtt og jævlig som han når jeg er i jobb igjen.

Anonymous poster hash: e44aa...a30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER ikke bare kjedlighet dette her jenta! Dette er en skjevfordeling de luxe! Han burde i det minste ha hjulpet deg på ettermiddagen slik at huset blei bra og kanskje at du fikk deg en dupp elleren kveld for deg selv. Vet ikke hvor gammel baby er, menhan må da klare å ta vare på den mens du får noen timer alene?

Og sååå stort søvnbehov har ikke voksne menn med mindre de har en sykdom som trigger dette!! Alt er til å læres. Her òg hadde mannfolket slikt søvnbehov, trodde han. Haha helt til minsten kom og fikk seg et SJOKK!! Gikk noen mndr føre han "våknet"!

Sett hardt mot hardt, og håper hverdagen din blir bedre!

Skrevet

Babyen er snart 6 mnd :-) så ikke liten. Jeg har ikke behov for søvn på ettermiddagen, eller - hadde det i forrige uke en times tid en lørdag,da kom han inn med babyen. Ammer ikke på dagtid, så hun er ikke avhengig av meg sånn sett. Sa til han en gang at jeg var irritert for at han sover så mye, da ble han leeei seg stakkars!!!! Han er snill og grei ellers, han gjør også husarbeid og passer baby når han må. Er bare at jeg er jævla lei av den sovinga hans. Gjett hvem som sto opp med babyen idag morgest og i natt...

Anonymous poster hash: e44aa...a30
Skrevet

Kanskje mannen trenger å føle på mer ansvar. Det er mange som blir passive av ikke å bli stilt krav til. Ville laget en liste over alt husarbeid og stell av barnet slik at han ser det.

Anonymous poster hash: dab68...f99
Skrevet

Tur til legen å sjekke vitamin og mineral nivå?

Anonymous poster hash: fb0ff...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...