Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Holder det med 7"? Det høres så lite ut. Noen anbefalinger? Helst ikke så dyrt Anonymous poster hash: e2b30...f6f
BellaSuz Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Sønnen min på 6 år har Samsung Galaxy Tab 3 10.1" nettbrett Wi-Fi. Synes det bør ha såpass stor skjerm, vi er veldig fornøyde!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 vi kjøpte vanlig ipad til barna våres. Noen venner av de fikk ipad mini for den var jo så lettvint å ta med. Men nå ser jeg når de kommer hit på besøk så har de ofte lånt foreldrene sine vanlige ipader pga. skjermen blir så liten på ipad mini. Så jeg er godt fornøyd med at vi valgte vanlig ipad til barna våres. Tror det komme litt an på hva de skal bruke den til, men slik jeg ser det så er eneste ulempen med større skjerm er når den skal fraktes. I bruk er det bare fordeler med stor skjerm. Jeg ville gått for rundt 10 tommer skjerm. Anonymous poster hash: d7a81...19c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 har iphone og ipad til meg selv. bruker mest iphone. skal jeg kjøpe til barna blir set ipad mini, eventuelt ipod. greier jeg meg med/foretrekker jeg en iphone, greier ungene seg veldig vra med liten skjerm de også. Anonymous poster hash: 9fd4e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Barn bruker jo ofte ipaden til spilling og spill hvor det skjer mye, da blir det lite med 7 tommer. Mitt råd er, kjøp så stor som du har råd til. ville heller gått ned på minne for å prioriter større skjerm. Anonymous poster hash: d7a81...19c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Vi har ipad mini. Det holder fint. De skal jo ikke akkurat bruke dem veldig mange timer om dagen. Anonymous poster hash: db7be...8a6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Ser mange har ipad mini. Lurer da litt på hvor store barna deres er. Her i huset var det ok med små skjermer helt de ble 7-8 år. Nå er det kun full størrelse som gjelder. Spillene for litt større barn har mange små detaljer som skal trykkes på og da blir det klønete med liten skjerm. Som nevnt ovenfor, eneste fordelen med liten skjerm er under transport og selvsagt pris. Men blir dyrt om en må kjøpe ny pga. bomkjøp også. Om en har litt størrelse på skjermen så er den også mye bedre til å brukes til tv og film. Anonymous poster hash: d7a81...19c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Her har gutten arvet min iPad. Jeg har sett på iPad mini, men synes skjermen er for liten. Ville dog kjøpt den til et barn siden den er såpass billigere enn vanlig iPad, men enn så lenge synes gutten at det er stas å arve ting etter mor eller far. Anonymous poster hash: 30cd2...ae1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Hun har en Ipad Air. Tenkte litt på iPad mini, men skjermen er så liten. Hun spiller litt, hører / ser på lysbok og ser film på Netflix. Anonymous poster hash: f89df...5e0
Miamimom Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Anbefaler full størrelse. Det er mer brukervennlig og gir en bedre spillopplevelse - synes vi.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Barna våre fikk kurio når de var 8 og 6 år. Det var stort nok da. Ingen av dem har sine lenger. Lillebror fikk ny på idiotforsikring og fikk noe annet i samme str. Storesøster har ikke nettbrett lenger. Nå er hun 9 år og det blir 10" om jeg/hun kjøper nå.
mamma_til_gutt Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 iPad mini er genial. Vi har ipad2, mini og Air. Alle bruker mini'en 😁 men den er kanskje litt større enn 7"? Vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Ungene bruker moava til lekser (frivillige lekser). Her bør man jo få med seg det som er på skjermen, derfor tenker jeg at skjermen bør være større enn 7". Takk for svar! HI Anonymous poster hash: e2b30...f6f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Kam man bruke moava på nettbrett? Trodde man måtte ha pc for å bruke de sidene jeg? Her har de også lekser i moava hver uke (ikke frivillig, de står på ukeplanen) og jeg har hørt foreldre si at det ikke går på nettbrett. Her gjør de lekser på min pc. Vi har vanlig ipad til ungene, både liten og stor synes skjermen er for liten på ipad mini. De to eldste på 10 og 13 ser film, spiller osv på ipad'en og vil overhodet ikke ha mini. Anonymous poster hash: cbfb3...71f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Kam man bruke moava på nettbrett? Trodde man måtte ha pc for å bruke de sidene jeg? Her har de også lekser i moava hver uke (ikke frivillig, de står på ukeplanen) og jeg har hørt foreldre si at det ikke går på nettbrett. Her gjør de lekser på min pc. Vi har vanlig ipad til ungene, både liten og stor synes skjermen er for liten på ipad mini. De to eldste på 10 og 13 ser film, spiller osv på ipad'en og vil overhodet ikke ha mini. Anonymous poster hash: cbfb3...71f Ah, går ikke det an? Ja, da er det ingen vits å ha 10" .. Tusen takk for svar, da går jeg for en billig 7" HI Anonymous poster hash: e2b30...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå