Gå til innhold

småblødninger etter renselsen- vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renselsen var over for 2,5 uke siden, etter å ha vart i 6 uker. Nå den siste uka har jeg småblødd litt med 4 dagers mellomrom.... er det vanlig å småblø slik?

Alt ok på etterkontrollen hos gyn.

Anonymous poster hash: 65b6b...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall sånn hos meg. Jeg fødte for 8 uker siden. De 4-5 første ukene blødde jeg hver dag (men mindre og mindre). Så kunne det gå alt fra 2-3 dager til 5-6 dager mellom hver gang jeg blødde litt. Er ganske sikker på at jeg fikk mensen forrige uke da jeg fikk mensensmerter og forløpet var omtrent helt likt som før. Småblør fortsatt bittelitt av og til. Håper det gir seg snart. Alt var ok på undersøkelse etter seks uker her å. Om det ikke har gitt seg om en til to uker så tar jeg kontakt med lege. Men så lenge det ikke er vondt og det blir mindre og sjeldnere så tenker jeg at det er normalt

Skrevet

Kjipt å få mensen tilbake så tidlig :-/ er så rart her nå for har som sagt vært 2 uker uten noe som helst, ikke utflod engang, men nå er det som regel ingenting på papiret bare innimellom litt lyserødt..... er dwt mensen som hinter om ankomst innen kort tid? Vanlig med hormonelle småblødninger? Evt hvor lenge?

-hi

Anonymous poster hash: 65b6b...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...