Gå til innhold

Dere som er eller har vært gravid med tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skjønte dere at det var to i magen- fikk dere noen tegn på det annet enn å se to små babyer på ultralyd? Forskjell fra andre svangerskap du har hatt?

Anonymous poster hash: 0f822...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forskjell for min del. Var jo litt oppblåst, men det var jeg med første også. Men nå var jeg bare 10 uker da jeg fikk vite det på tidlig ultralyd. Hadde det ikke vært for det så vet jeg ikke om jeg hadde mistenkt noe.

Skrevet

Jeg har ingen svangerskap og sammenligne med, men høy hcg og tidlig kvalme er den eneste indikasjonen jeg har på at det er to istedenfor en.

Anonymous poster hash: c92bd...8ea
Skrevet

visste ikke det var 2 der,men har en medfødt sykdom,så jeg fikk ultralyd i uke 10 og da så jeg tvillingene, de er idag 2 friske gutter på 13 år, arvet heldigvis ikke min sykdom, kun de 2 elsde på 18 og 23 som har det

Anonymous poster hash: 83f76...25f
Skrevet

Takk for svar

Anonymous poster hash: 0f822...54a

Skrevet

Hadde en gutt fra før, med ett ganske hardt svangerskap med bl.a ekstrem kvalme, og prolaps i ryggen . 

Fikk mave veldig fort med nr 2. (og 3) og var veldig kvalm nå også. mistenkte tvillinger og tullet en del med mannen om det, men fikk det ikke bekreftet før OUL. Ble ikke overrasket for å si det slik, men fikk jo litt sjokk for det :) 

Anonymous poster hash: 0247c...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...