Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Fyfaen å det klør i rassen da!! Noen som har fått fjernet de? Var det vondt?verdt det? Bruker sheriproct mot de men det hjelper jo ikke! Hvordan fjerner legen dem? Nevnte det til henne men hun ville ikke ta de nå da de ikke er tromboserte.. (fyllt med stivnet blod) Da det ville blø noe voldsomt sa hun.. har nettopp født også så får vell smøre meg med tålmodighet Anonymous poster hash: f1e54...1f7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Sliter med det samme, så følger tråden fir å høre Anonymous poster hash: 49af7...cf8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Jeg ble operert for hemorroider for 3 uker siden - helt jævlig. Siden det er kort tid siden fødsel er det bare å fortsette å smøre med Sheriproct, mest sannsynlig blir de borte. Jeg har slitt med mine i 8 år. Anonymous poster hash: f8661...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Ville venta, og håpt dei går vekk av seg sjølv. Det har mine gjort. Om du har litt hard mage kan det vere lurt å bruke eit mjukgjerande avføringsmiddel. Dette kan du få råd om på apoteket. Eg prøvde først lactulose, men gjekk over til visiblin pga luft i magen. Brukte dette ein periode då det stod på som verst, og med tida har dei forsvunne. Anonymous poster hash: 9324b...42c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Hadde helt forferdelig etter min andre fødsel også. Ikke noe gøy Men de forsvant etterhvert, og særlig etterhvert som ejg kom meg ut of fikk beveget meg litt. Gå en tur hver dag, det hjalp for meg. Lykke til! Anonymous poster hash: f3161...d52
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Jeg fikk mine skjært bort etter første svangerskap. Det var vondt lenge etterpå. I flere uker. De kom tilbake etter andre svangerskap og jeg har enda ikke fått de fjernet nå 6 år etter. Har ikke hatt mot til å frivillig ha så vondt igjen enda. Vi får se Anonymous poster hash: f9a5c...ef1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Bare hørt at man kan binde en tråd rundt... Anonymous poster hash: f1e54...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå