Gå til innhold

Er denne statusen morsom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra face:

Jeg er litt lei meg. Fordi vi er 100% fra Drammen. Og nå vil mine tantebarn få 50% feil harry gener. Prøver å trøste meg med at det kunne vært verre. Men kan det egentlig det?

 

Anonymous poster hash: 58e91...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: 1e408...555

Skrevet

Neh. Bare småteit.



Anonymous poster hash: ca045...720
Skrevet

Ja, den er morsom.

 

Anonymous poster hash: d6f06...997

Skrevet

Jeg er sikkert dum, men tok den ikke helt...

 

Anonymous poster hash: 27e83...7a3

Skrevet

Hvorfor tantebarna? Hvorfor ikke hennes egne barn som da vil, i hennes øyne, blir 100% harry?

 

Synes bare den var merkelig. Ikke morsom

 

Anonymous poster hash: 6a94e...780

Skrevet

Nei. Men kanskje det er morsomt for de som bor der?

Skrevet

Egentlig ikke, nei. Tok den ikke



Anonymous poster hash: 657e4...ecd
Skrevet

Sikkert morsom for harrytassene i Drammen :P

 

Anonymous poster hash: 54fcd...504

Skrevet

Drammensere synes kanskje den var morsom. Jeg gjorde ikke det.

 

Anonymous poster hash: 965b4...cda

Skrevet

Nei. Dårlig poeng klønete formulert. Men hei, det er jo facebook i et nøtteskall.



Anonymous poster hash: 94f0f...9d2
Skrevet

Tenker det er litt sånn "had to be there"-humor. Jeg var ikke der, jeg skjønte det ikke. Er det synd for at tantebarna også blir 100% fra Drammen og man skulle gjerne sett at harrye drammensgener skulle vært ispedd noe annet, eller har denne personens søster/bror reprodusert seg med noen som er fra et mer Harry sted enn Drammen? Hvor er det egentlig skoen trykker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...