Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Fra face: Jeg er litt lei meg. Fordi vi er 100% fra Drammen. Og nå vil mine tantebarn få 50% feil harry gener. Prøver å trøste meg med at det kunne vært verre. Men kan det egentlig det? Anonymous poster hash: 58e91...2de
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Nei. Anonymous poster hash: 1e408...555
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Neh. Bare småteit. Anonymous poster hash: ca045...720
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Ja, den er morsom. Anonymous poster hash: d6f06...997
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Jeg er sikkert dum, men tok den ikke helt... Anonymous poster hash: 27e83...7a3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Hvorfor tantebarna? Hvorfor ikke hennes egne barn som da vil, i hennes øyne, blir 100% harry? Synes bare den var merkelig. Ikke morsom Anonymous poster hash: 6a94e...780
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Nei. Men kanskje det er morsomt for de som bor der?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Egentlig ikke, nei. Tok den ikke Anonymous poster hash: 657e4...ecd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Sikkert morsom for harrytassene i Drammen Anonymous poster hash: 54fcd...504
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Drammensere synes kanskje den var morsom. Jeg gjorde ikke det. Anonymous poster hash: 965b4...cda
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Nei. Dårlig poeng klønete formulert. Men hei, det er jo facebook i et nøtteskall. Anonymous poster hash: 94f0f...9d2
BareMas Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Tenker det er litt sånn "had to be there"-humor. Jeg var ikke der, jeg skjønte det ikke. Er det synd for at tantebarna også blir 100% fra Drammen og man skulle gjerne sett at harrye drammensgener skulle vært ispedd noe annet, eller har denne personens søster/bror reprodusert seg med noen som er fra et mer Harry sted enn Drammen? Hvor er det egentlig skoen trykker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå