Gå til innhold

Samlivsbrudd og jeg har det så utrolig vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det så vondt etter at samboeren min flyttet fra meg for en uke siden. Vi har tre barn sammen så jeg forsøker å være mest mulig vanlig for dem, men de savner pappaen sin også. De skjønne ikke hvorfor han ikke er her sammen med oss.

Han ønsker ikke å forsøke å redde noe forhold, selv om jeg hele tiden håper det. Føler jeg aldri kommer til å møte noen ny mann hvertfall for er kun min nå eks samboer jeg ønsker. Kan ikke skjønne at disse følelsene noen gang kommer til å gå over..

Er det noen her som har opplevd dette og kan fortelle meg at det faktisk går over? Hvor lang tid tok det?

Anonymous poster hash: 1ecc3...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker allerede på å møte en ny mann, etter 1 uke som singel? *Ikke for å være frekk, men synes du skal konsentrere deg om barna og ikke et nytt mannfolk!

Men når du nevner sorg, så er det individuelt. Selv brukte jeg 1 år med exmann, mens det tok 1 helg med forrige samboer. :)

Klem dette klarer du.

Skrevet

Tok 6 år for meg å legge det bak meg. Trodde aldri det skulle gå, men i dag ønsker jeg faktisk ikke å være med han. Tenker fortsatt at han er mannen i mitt liv, og det er vemodig å møte han, men det gjør ikke vondt lenger.

Er samboer med verdens beste mann nå, og har en nydelig datter. Jeg lover - det blir bedre!

Anonymous poster hash: 19b35...468

Skrevet (endret)

Tror ikke hi mener det sånn.

Tro meg, det går over. Vær opptatt med barna og lystbetonte ting fremover.

Fresh deg opp med frisørbesøk og litt nye klær. Klem

Tok ca ett år her

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Tror ikke hi mener det sånn.

Tro meg, det går over. Vær opptatt med barna og lystbetonte ting fremover.

Fresh deg opp med frisørbesøk og litt nye klær. Klem

Tok ca ett år her

Takk, du forstår hvertfall hva jeg mener. Ønsker absolutt ingen ny mann, bare han jeg hadde og føler det kommer til å være sånn til jeg blir gammel.

Det som holder meg oppe nå er jo absolutt barna. Bare de jeg konsentrerer meg om og er så glad for at jeg har de.

Takk for råd!

Skrevet

Du tenker allerede på å møte en ny mann, etter 1 uke som singel? *Ikke for å være frekk, men synes du skal konsentrere deg om barna og ikke et nytt mannfolk!

Men når du nevner sorg, så er det individuelt. Selv brukte jeg 1 år med exmann, mens det tok 1 helg med forrige samboer. :)

Klem dette klarer du.

Tror du seriøst at jeg tenker på en ny mann nå? Det var nok ikke sånn jeg mente det, heller motsatt.

Skrevet

Klem dette klarer du.

Det er vel ikke det hun sier, at hun tenker på å få en ny mann..? Det er da kun en måte å fortelle at hun ikke kan se for seg å være med noen andre enn eksen og at dette var mannen i hennes liv.

Til HI.. Jeg var langt nede da det ble slutt med min samboer etter 12 år. Men plutselig møtte jeg en mann allerede etter 4-5 mnd og alt falt på plass. Hadde aldri trodd at det skulle skje! Vi er nå gift og jeg har det veldig bra. Ting blir bedre. Jeg lover!!

Klem

Skrevet

Vet hvordan du har det. Du føler hele verden er annerledes. . Mer trist og grå. Uvant.. skremmende og trist:-( jeg tok av mange kilo på kort tid da min dro. Klarte ikke spise... det som hjalp meg litt var familie og venner som trøstet og bare var tilstedeværende. Det er tre år siden nå... tok ca 1,5 år før jeg hadde det greit igjen... det tar ofte tid- men vet du hva.. når han ikke vil ha deg- så skal du tenke athan ikke er den rette!! Da hadde han kjempet og blitt med deg. FForstår følelsen av at du ikke tror du vil finne en annen. Men det gjør du! Og når den dagen kommer vil du være glad alt dette skjedde... det gjør jæææ***lig vondt å miste den man elsker. Noe av det vondeste vi mennesker må igjennom. Men du klarer det. Du er verdt så mye mer. Du fortjener en som elsker deg betingelsesløst. Dine barn mister du aldri. prøv å tenk på alt det gode du har! Unn deg selv litt ekstra! Husk å møte venner. Det er viktig nå!! Det blir bedre.. MYE bedre... det du oppleveraakkurat nå er midlertidig. Trøsteklem til deg ♡

Anonymous poster hash: d65ab...4cb

Skrevet

Klem dette klarer du.

Tror du seriøst at jeg tenker på en ny mann nå? Det var nok ikke sånn jeg mente det, heller motsatt.

Ordla meg sikkert litt feil jeg også. Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...