Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Her på skolen er det ulike tilbud fra kulturskolen og idrettslaget barna kan være med på i SFO tiden. Begynner gjerne mellom 15 og 16 og koster ekstra. Jeg syns det har vært veldig deilig at barna er ferdige med noen aktiviteter når de allikevel er på SFO, men nå er det noen foreldre som har laget mye bråk rundt dette. De mener det er dyre aktiviteter og de som ikke har råd faller utenfor hvis de andre går på aktivitetene. Hva syns dere og hvordan er SFO hos dere? Anonymous poster hash: feb6a...abb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Jeg synes det er helt topp at ungene får litt kortere dag ved at de slipper å måtte ha først lang dag skole/sfo og deretter skal ut på aktiviteter på kvelden. Det er snakk om 1.-4.klassinger. Jeg har jobbet med heldagsskoleproblematikken siden lenge før SFO ble "funnet opp" og har hele tiden vært for det om det er mulig for idrettslag, korps osv å stille opp ut i fra at de bruker mange frivillige ubetalte medarbeidere. Det eneste lille jeg har i mot det, er at organsisasjoner som ikke klarer å stille opp med betalte instruktører eller som er så heldige å ha instruktører som er ledige i sfo-tiden, blir utestengt. Mye lettere å velge aktiviteter som er i SFO-tiden. Vårt barn har en aktivitet i sfo-tiden og en utenom. Anonymous poster hash: e9e52...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå