Gå til innhold

Har du pannelugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt veldig på det i noen uker nå.

Hadde det alltid i min barndom,og en gang etter jeg fylte 20.

Maaaange år siden nå...

Tenke tenke...

Anonymous poster hash: d05a3...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det i mange år og kler ikke å ha håret bort. Men det krever litt sminke om du er mørk.

Anonymous poster hash: fd456...6a6

Skrevet

Nei.

Kunne godt tenke meg å ha det, men har en skikkelig verv i panna og måtte da ha fønet håret ned hver morgen og det gidder jeg ikke..

Anonymous poster hash: 4f4c8...499
Skrevet

Det kler jeg ikke så det kommer jeg sannsynligvis aldri til å ha med vilje. Eneste panneluggene jeg har hatt er de som vokser ut etter å ha mistet halvparten av håret etter svangerslap.

Skrevet

Ja. Har hatt det i 7 år nå. Jeg kler ikke midtskill, håret vil ikke ligge i sideskill og ser ut som jeg er 2 år hvis håret er bakover. Jeg har også veldig mye arr og kviser i panna, skjuler dette på en grei måte.

Det eneste som plager meg er at den må stusses veldi ofte, ca hver 3. uke.

Skrevet

Jepp, det har jeg. En veldig kort og hakkete en. Den lever stort sett sitt eget liv. Bryr meg i grunnen svært lite. 

Anonymous poster hash: 042a6...994
Skrevet

Nei. Har også lurt på å få pannelugg, men det blir i så fall når jeg blir for gammel til det lange håret mitt :)

Skrevet

Ja. Digger den. Men jeg er veldig heldig, den legger seg stort sett fint uten for mye styr. Har ganske stor panne, og rart hårfeste, så synes jeg er finest med lugg ;)

Anonymous poster hash: 1e511...af0
Skrevet

Ja

Fint

Anonymous poster hash: 76c1e...b8e

Skrevet

Er jo bare hår,vokser fort ut igjen :)

Kan jo sette det bor med spenner om det ikke blir helt fint.

Anonymous poster hash: d05a3...7b0

Skrevet

Lugg er fint. Synes selv jeg har litt for mye viker. Blir liksom en glippe på siden.

Anonymous poster hash: c9dca...198

Skrevet

Ja klippet på meg lugg for noen uker siden. Litt mer styr siden jeg har en virvel på ene siden. Savner min mors rettetang nå ja. Men sier som de andre det er bare hår og det vokser fort ut igjen.

Skrevet

tror ikke jeg hadde kledd det… skulle gjerne hatt det, men har altfor kort panne...

Anonymous poster hash: 02a53...eb0
Skrevet

Ja det har jeg.

Skrevet

Jeg har ikke pannelugg, liker ikke pannelug, det kiler, er klamt og varmt og skjuler ansiktet...

Anonymous poster hash: 4e2ce...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...