Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #26 Skrevet 21. september 2014 Jeg savner Luten, jeg Det gjør virkelig ikke jeg . Men kan ikke du bare gå etter de da, flytt du også . Anonymous poster hash: 4d301...154 Så trist det må være å være deg 😢 Anonymous poster hash: c46c1...196 Ja det er virkelig trist å være meg..... Savner ikke sug lut i det hele tatt, er det derfor det er trist å være meg eller hva snakker du om? Anonymous poster hash: 4d301...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå