Gå til innhold

Sykehuset innlandet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger det på Lillehammer?

 

Anonymous poster hash: 7f33a...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere SVs. Gjøvik er vel også sykehus innlandet, mulig Elverum og Hamar og? Men ja, Lillehammer er ett av de :)

 

Anonymous poster hash: 9a347...d0a

Skrevet

Avd mente jeg å skrive :)

 

Anonymous poster hash: 9a347...d0a

Skrevet

Sykehuset Innlandet består av mange avdelinger:

Sykehus på Lillehammer, Gjøvik, Hamar, Elverum, Kongsvinger og Tynset

12 avdelinger innen psykisk helsevern

Flere avdelinger innen habilitering og rehabilitering

Lokalmedisinske sentre på Fagernes og Otta. 



Anonymous poster hash: 96b41...e17
Skrevet

Men ligger fødeavdelingen på Lillehammer?

 

Anonymous poster hash: 7f33a...3d6

Skrevet

Man kan føde både på Elverum og Lillehammer ihvertfall....

 

Anonymous poster hash: 0b2c5...c62

Skrevet

Men ligger fødeavdelingen på Lillehammer?

 

Anonymous poster hash: 7f33a...3d6

 

Der også. 

Er godkjent mor-barnvennlig avdeling. 

 

Anonymous poster hash: 96b41...e17

Skrevet

Du kan føde på Gjøvik også, samt Lillehammer og Hamar. Sikkert flere av sykehusene også..

 

Anonymous poster hash: 9a347...d0a

Skrevet

Fødeavdeling er på Gjøvik, Lillehammer og Lillehammer. Kan ikke føde på Hamar lenger (10-15 år siden det var mulig)

 

Sykehuset Innlandet er en rekke sykehus i felles ordning!

 

Anonymous poster hash: 0d5a7...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...