Tabitha Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 I tilfelle det er noen sykepleiere her... Dersom en pasient er henvist fra sykehus A til sykehus B, men sykehus B likevel ikke kan hjelpe. Og sykehus B sender et brev der de anbefaler sykehus C. Pasienten skal vel da svare ja på at han ønsker behandling ved sykehus C, før det kommer noen innkallelse derfra. (Eller er prosessen allerede i gang?) Og skal pasienten svare til sykehus A eller B? Dvs er det sykehus A eller B som henviser pasienten til behandling ved C? Sykehus B skal vel uansett sende videre undersøkelsesresultater. Bare i tilfelle noen har greie på det...!
Maleficent Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Du svarer til det sykehuset du får brev/svar fra. I brevet står det kontaktinfo og informasjon om evt blodprøver, urinprøver osv som skal tas/leveres før timen du har fått.
Gjest Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 (endret) Jeg fikk henvisning til sykehuset her, men de kunne ikke hjelpe og ringte meg for å høre om det var greit at de sendte meg til Vestre Viken i stedet. Noe jeg takket ja til, De oversendte allt av papirer. Men trodde det var normalt at de hørte med pasienten først? Endret 19. september 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Men trodde det var normalt at de hørte med pasienten først? Det er vel det de mener med brevet, at de sterkt anbefaler behandling ved et tredje sykehus, så ventetida ikke skal bli så lang. Og så skal pasienten takke ja eller nei til dette... Tror jeg ser det litt klarere nå. Anonymous poster hash: 5c1b8...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå