Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg kommer ut fra et vanskelig forhold. Stikkord er: fysisk og psykisk vold (kan ikke bevises, tror jeg), besøksforbud, manipulering av barn, rusmisbruk, diagnostiserte personlighetsforstyrrelser. Han vil nå ha hovedomsorgen for barna på 11 og 2 år. Jeg har allerede hatt dem boende hos meg i nær to år etter bruddet. I tillegg vil han ha halvparten av verdiøkning på leiligheten min og en helt latterlig kompensasjon på innbo på kr 200 000. Leiligheten ble kjøpt av meg før jeg traff ham, og både den og lånet står i mitt navn. Alle møbler jeg eier, har blitt kjøpt inn enten før han flyttet inn, eller etter han flyttet ut. Vi har vært samboere i fem år, og har aldri vært gift. Han har hatt gjeldsordning i hele perioden han har bodd her. Mesteparten av tiden har han hatt AAP som inntekt. VI har mesteparten av tiden hatt tilnærmet lik inntekt, men jeg har et særkullsbarn fra før og dermed ekstra utgifter, slik at det er mulig han har dekket inn noe av mine utgifter. I tillegg har jeg tatt opp fullt studielån i tre år som vi begge har levd av. Vi har kun betjent boliglånet det siste året. Jeg tror det er vederlagskrav han sikter til når han mener han har krav på utbytte. Dette med barnefordelingen tar jeg med knusende ro egentlig, men er det noen som har erfaring med dette med vederlagskrav? Anonymous poster hash: da500...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå