Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Han er 6måneder og blir jo faen meg aldri fornøyd ifht mat!!!! Han spiser sin mat og tigger etter mer og går på bordet og stjeler så fort vi snur oss!!! Møkk!! Anonymous poster hash: 14cbe...5f7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Ehh, ja katter flest er noen 'mathorer'. Bare å ikke gi etter så gir han seg nok;) Anonymous poster hash: fc355...cf5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Kjøp vannpistol, sprut på katta når den gjør noe galtog si nei. Anonymous poster hash: 9da94...142
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Den er jo bare er "barn" fortsatt da. Men de er jævlige i den alderen. Du gjentar nei og løfter de ned til det kjedsommelige. Spurte vann funker når du er i nærheten men det vet veldig godt hvor vannet kommer fra. Så du lærer den bare å være rask OG sleip. Jeg bruker ikke vann, synes det er litt slemt. Det BLIR bedre. Hold ut. Anonymous poster hash: 1adc5...20b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Tusen takk for svar!!! Godt å høre at det er vanlig... Da skal jeg holde ut... Han er jo då søt, men fyyyy så slitsom med den matgreia... Anonymous poster hash: 14cbe...5f7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Kjøp vannpistol, sprut på katta når den gjør noe galtog si nei. Anonymous poster hash: 9da94...142 Kjøp vannpistol, sprut på katta når den gjør noe galtog si nei. Anonymous poster hash: 9da94...142 Så flott, det er dyreplagere her inne også... Anonymous poster hash: cb0dd...6ee
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Helt normalt, man må bare fjerne dem gang på gang på gang.. Ikke oppbevar mat på benken osv, rydd det unna straks. Og gi katten skikkelig kattemat hvis du ikke alt gjør det, den dritten man får på rema osv kunne fått hvem som helst til å stjele mat. Anonymous poster hash: 2e9e3...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå