Gå til innhold

Hvilket forhold har man om man skriver dette til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Min søte Anna...

- Min kjære Anna...

- Min søte, søte lille ...

- min vakre...

- min skjønne

En mann skriver dette til ei dame. Hva slags relasjon har han til henne..??

Anonymous poster hash: 4c037...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket som helst positivt forhold. Jeg har kollega som kan skrive sånt fordi det er tonen vi har.

Anonymous poster hash: af783...7bc
Skrevet

Han er faren hennes?

Anonymous poster hash: 256d9...bab

Skrevet

Hmmm.. Så uskyldig altså?

Skrevet

Hvis din mann skrev dette til en annen dame så hadde det fortsatt vært uskyldig?

Skrevet

Jeg ville tenkt datter, niese, lillesøster.

Anonymous poster hash: 09da7...17c

Skrevet

Eh...

Hvis mannen min hadde skrevet "min vakre", "min skjønne" til en annen dame, så hadde det klikka for meg.

Og jeg er sikker på at mannen min hadde klikka tilsvarende om jeg hadde skrevet "kjekken min" til en annen mann.

Anonymous poster hash: 05dbc...51b

Skrevet

Tenker datter eller god venn. Men kan selvsagt være flørting også.

Skrevet

Bakgrunn for spørsmålet:

Jeg gikk inn på det jeg trodde var min Facebook konto. Skulle sende en melding til ei venninne, og øverst ser jeg melding fra en ukjent person. Klikker inn og skjønner fort at det er mannens konto jeg er inne på. Og når det stod Min vakre Anna.. Da følte jeg for å lese videre. I løpet av en 3! timer lang samtale på messenger har han skrevet mye søtt til denne dama, og spurt om hun ikke angrer avgjørelsen for noen år siden.

De forteller hverandre hvor vakre de synes den andre er osv.

Han vet ikke at jeg har lest. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

Hi

Skrevet

Han føler nok for å beskytte henne på et vis. Dette er ikke sexuelt hvertfall, men mere en omsorgsfull og beskyttende måte å kommunisere på. Og han er glad i henne. 

Anonymous poster hash: bd96e...536
Skrevet

Shit, tenker at de har hatt noe på gang tidligere. Mannen din virker faktisk helt patetisk, hadde blitt gal om noen skrev vakre, kjære ditten datten til meg hele tiden.

Anonymous poster hash: 6e7e1...d98
Skrevet

Shit, tenker at de har hatt noe på gang tidligere. Mannen din virker faktisk helt patetisk, hadde blitt gal om noen skrev vakre, kjære ditten datten til meg hele tiden.

Hun var veldig klissete tilbake til ham.

Jeg tenker også det samme. Men vil samtidig ikke tenke det. Litt rart at han satt fra 00.30 til 02.30 på natta også.

Det hele er litt 'shady'

Hi

Skrevet

Det er tydeligvis ei han har ett forhold til en gang, og nå driver han og flørter med henne igjen.....

Anonymous poster hash: 77bc9...5fa
Skrevet

Dette er en dame han har hatt et forhold til, som han savner og enda har følelser for, og han ønsker og drømmer om å gjenoppta kontakten.

Det er det jeg leser utav det du forteller. 

Forløpig uskyldig sånn sett, men farlig og risikabelt om det får utvikle seg videre. 

Jeg ville konfrontert ham og sagt at dette får deg til å føle deg usikker og lei deg.

Anonymous poster hash: 3bbc1...29f
Skrevet

Kan jo være noe som var før HI kom inn i bildet igjen.

Min første kjærlighet og jeg har en slik tone hvis vi en sjelden gang har kontakt. Da er det alltid kjære, glad i deg, osv.  "Kyss og klem" som avskjedshilsen. Vi har ikke sett hverandre på nærmere 20 år. Hans kone vet om meg og de jeg har vært i forhold med har visst om ham. Ingen av oss lengter etter den andre, lever våre liv separat, og vi kan ha kontakt en gang i året eller annethvert år før vi plutselig har kontakt flere ganger på 2-3 måneder.. og så kan det gå et år til neste gang.

Det ble aldri oss, men vi vil alltid bry oss om den andre selv om vi har valgt å ikke være sammen.

For at et slikt "forhold" skal være mulig når man treffer nye, så må det gamle være avklart og man må være åpen om hvilken kontakt man har. Hvis man ikke er åpen om det, er det ikke noe godt tegn.

Trenger altså ikke være noe mer enn mimring om gamle dager - selv om det høres rart ut med tre timer lang samtale...

Anonymous poster hash: 1d4e6...95f

Skrevet

Lukter forløp til utroskap lang vei. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at en mann skriver slik til tilfeldig venninne. Det er nok en eks han angrer på at han dumper, så nå sitter han på natta og skriver kjærlighetsmeldinger til henne. Det er IKKE greit å kalle andre "min kjære, søte, vakre" når man har en kone hjemme!

Skrevet

Kjenner jeg koker litt.

Han har vært så udugelig de siste 5 av 10 årene, jeg ordner ALT, tar meg av de 3!! ungene, forsørger oss, tar meg av vedlikehold, treninger, økonomi, planlegging, kjøring.

Han er deprimert og sitter på dataen hele fuckings døgnet, og så driver han på SLIK når jeg jobber ræva mi av meg for oss. Til og med tatt på meg ekstra jobb for å dekke inn gjeld han dro på seg det første året han gikk uten inntekt etter dagpenger tok slutt.

Dette er takka!?! Mest lyst til å gråte...

Hi

Skrevet

Kjenner jeg koker litt.

Han har vært så udugelig de siste 5 av 10 årene, jeg ordner ALT, tar meg av de 3!! ungene, forsørger oss, tar meg av vedlikehold, treninger, økonomi, planlegging, kjøring.

Han er deprimert og sitter på dataen hele fuckings døgnet, og så driver han på SLIK når jeg jobber ræva mi av meg for oss. Til og med tatt på meg ekstra jobb for å dekke inn gjeld han dro på seg det første året han gikk uten inntekt etter dagpenger tok slutt.

Hi

Dump taperen og kast ham ut. Han utnytter deg og flørter med andre damer. Selvfølgelig er han fornøyd, han får jo i pose og sekk. Finn deg en ordentlig mann, ikke en drittunge som du lever med i dag.

Skrevet

Kjenner jeg koker litt.

Hi

Dette må du jo snakke med ham om!

Det er jo tydelig at det er mye mer galt med forholdet deres enn bare disse meldingene..

Klem

Anonymous poster hash: 1d4e6...95f

Skrevet

Kjenner jeg koker litt.

Hi

Jeg tenker at mannen er deprimert og dermed føler seg ubrukelig. Da er terskelen lav for å flørte med andre eller gjøre andre ting som kan styrke selvbildet en smule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...