Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg vet ikke hva alt heter jeg, extensions eller klips eller sveising eller løshår. Uansett, jeg skal i bryllup snart og vil gjerne få litt mer lengde på håret til da. Er usikker på om jeg vil sette det opp eller ha det løst. Hva slags alternativer har jeg? Som ikke koster en formue, jeg vil ikke bruke fotballfrue-summer på håret mitt altså. Hvis jeg kjøper noe billig hår på Glitter, kan jeg bruke rettetanga og krølle det? Eller blir det ødelagt da? Anonymous poster hash: d6247...215
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Ingen som vet noe? Anonymous poster hash: d6247...215
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 klips er jo egentlig billigst med tanke på at det kan du ta av og på å bruke lengere enn foreksempel det du teiper eller sveiser fast:) jeg har selv hadd sånn punkter du sveiser fast å var veldig fornøyd. men da hadde jeg en venninne som hjalp meg med og sette det nøye på å bestilte det selv fra nettet til en pris på ca 2000-3000 kr klips er jo litt jobb å ta på bare for en dag..du kan jo søke litt rundt på nettet og lese om de forskjellige løshår og hva som passer deg best Anonymous poster hash: 22811...b79
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Takk for svar hvor lang tid tar det å feste sånne klips, vet du det? Jeg syns det høres minst skummelt ut, hvis du skjønner hva jeg mener...! Anonymous poster hash: d6247...215
kråkereir Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 (endret) hmm, aner ikke.. har aldri prøv d selv:) men kan tenke meg at d tar opp mot en hall time ++ kansje?å det når du har lært deg hvordan det skal gjøres Endret 19. september 2014 av thereseM
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Jeg kjøpte klipshår i en frisørsalong i Oslo for noen år siden. Er ekte hår, kan krølles, rettes og vaskes. Tror det kostet 1100 for en pakke i den lengden jeg skulle ha. Bruker det av og til på byen eller når jeg bil ha litt lengre og fyldigere hår. Anbefaler det. Anonymous poster hash: 219be...743
kaklemor Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Jeg tok hårforlengelse med like fyldig som mitt hår. Totalt 3500,- :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Jeg har hatt både weave in extentions og microring extentions. Anbefaler ingen av disse. Med begge metodene ble eget hårtap for stort etter 2 mnd med det i. Det er vanskelig å børste og det naturlige håret ender opp med å tove seg.. Microring med stick hair er ekstremt ubehagelig. Anbefaler clip on. Kjøpte mine nå på rapunzel.no til 650 kr. De har også videoer med hvordan man fester dem. Ekte remi hår, så du kan style det slik du vil. Med rettetang og alt. Glitter sitt hår vil smelte med varme. Anonymous poster hash: 97881...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå