Gå til innhold

Melkefri ost?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Evt hvor? :-)

Anonymous poster hash: 66a77...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde hele konseptet ost var at det var et melkeprodukt?

Anonymous poster hash: 6824b...87a

Skrevet

Nei :)

Anonymous poster hash: faf3c...d1b
Skrevet

Ja, det finnes, i raspet form. Men den oppgører seg ikke som ost, og smaker hugg.

Skrevet

Ja, det finnes, i raspet form. Men den oppgører seg ikke som ost, og smaker hugg.

Haha ja :P sånn som first price sin "revet" holdt på å dette av pinnen. Jeg kjøpte den en gang, trudde selvsagt det sto "revet ost" men neida, det var bare revet det gitt. Fysj. Ikke godt heller, veldig salt!

Skrevet

Du kan kjøpe vegansk ost, altså uten noe animalsk, på helsekost og velassorterte matbutikker :)

Skrevet

Haha ja :P sånn som first price sin "revet" holdt på å dette av pinnen. Jeg kjøpte den en gang, trudde selvsagt det sto "revet ost" men neida, det var bare revet det gitt. Fysj. Ikke godt heller, veldig salt!

Ja ble lurt der en gang vi også.

Grusomt.

Skrevet

Hvis det er til f.eks pizza eller lasagne, er det et tips å bruke knust nachochips på toppen i stedet for 😀

Anonymous poster hash: 7b20f...640

Skrevet

Takk for svar :-)

Må unngå melk pga baby med allergi, derfor jeg lurte :-)

-hi

Anonymous poster hash: 66a77...cc6

Skrevet

Jeg tror manchego-ost er helt uten melkeproteiner.

Anonymous poster hash: 09fff...a98

Skrevet

Det finnes både revet og skivet på f.eks større Menybutikker, men det smaker helt forferdelig! Jeg prøvde det av samme grunn som deg, men ødela pizzaen med det! Har aldri vært med på verre! Mye bedre pizza uten! Bare pass på å bruke en kjøttdeig eller annet fyll (feks. pepperoni) med mye fett så pizzaen ikke blir tørr.

Anonymous poster hash: bb618...70d
Skrevet

Lag ost selv av cashewnøtter og næringsgjær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...