Gå til innhold

Noen mammaer her med mac?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må bare spørre her, fordi jeg begynner å bli så frustrert. Mine to eldste overtalte meg for en stund siden å kjøpe en MacBook Air. Jeg hørte på dem og kjøpte meg dagen etter! Men nå har jeg kommet borti sånn "Garageband" og jeg får hverken lukket den, eller få den vekk fra den såkalte "docken"  :huh: Hverken 14-åringen eller 16-åringen med mac vet hva de skal gjøre..

 

Kan noen være så snille å hjelpe meg?? 

Endret av Snart_mamma1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hold inne command/eple mens du trykker på q tasten, da skal den lukke seg. Om du skal fjerne den fra docken drar du den bare ut på skrivebordet før du slipper :)

Skrevet

Som øverste sier her; "Cmd" - ved siden av "Space-tasten", og hold den inne og trykk på "Q". Så lukkes den helt. Sånn lukker du alt at faner og nettlesere, for å avslutte det helt. Men vær forsiktig om du har lagret noen filer av "Garageband" på skrivebordet. Er så og si kliss umulius å få fjerna/flytta den lagrede filen noen sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...