Gå til innhold

Hva tenker du om Malin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alder, oppførsel og utsende?

 

Anonymous poster hash: 2ef9c...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Malin?

 

Anonymous poster hash: 3ecba...3b7

Skrevet

14, blond, tynn og bitchete😊

Skrevet

Malin er min vakre blåøyde, blonde, smilende datter på 18 mnd 😃

 

Anonymous poster hash: 72a2b...406

Skrevet

Harry, 19 og fra et dårlig strøk av byen.. Alle jeg kjenner som heter Malin er alenemødre, har barn med 3 ulike menn og går på trygd. 



Anonymous poster hash: ad4d7...ec7
Skrevet

Elsker det navnet!

Så mange positive minner.

"Min" Malin, er ei sterke dame, ei som jeg ser frem til!

Skrevet

Flott kollega med gode verdier.

 

Anonymous poster hash: bd4ce...f59

Skrevet

Saltkråkan

 

Anonymous poster hash: ad5f9...0f8

Skrevet

30 år, samboer, 2 barn, bachelorgrad og tar master. Fornøyd med livet bortsett fra de ekstra kiloene :P ja, dette var da meg selv ;)

 

Anonymous poster hash: dcf2f...368

Skrevet

Malin er blond så det holder. 



Anonymous poster hash: c0326...b5c
Skrevet

30, hypokonder, selvopptatt, ingen barn, sær, ingen utdannelse

 

Anonymous poster hash: 83560...91d

Skrevet

Bare gode erfaringer med navnet Malin :) søt og snill :)

Skrevet

Mitt navn er Malin. Har tre barn, godt gift med barnas far. Er i slutten av 20 årene og har høyskoleutdanning. Har hus og fast jobb og lever aldeles ikke på stønader fra nav 😉😜 godt vi er like forskjellig som alle andre selvom mange har veldig rare assosiasjoner til dette navnet. 😂

 

Anonymous poster hash: 4f292...80f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...