Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Alder, oppførsel og utsende? Anonymous poster hash: 2ef9c...50d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Hvem er Malin? Anonymous poster hash: 3ecba...3b7
Sint naken biltyv Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 14, blond, tynn og bitchete😊
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Malin er min vakre blåøyde, blonde, smilende datter på 18 mnd 😃 Anonymous poster hash: 72a2b...406
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Harry, 19 og fra et dårlig strøk av byen.. Alle jeg kjenner som heter Malin er alenemødre, har barn med 3 ulike menn og går på trygd. Anonymous poster hash: ad4d7...ec7
Gjest Dumi Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Elsker det navnet! Så mange positive minner. "Min" Malin, er ei sterke dame, ei som jeg ser frem til!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Flott kollega med gode verdier. Anonymous poster hash: bd4ce...f59
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Saltkråkan Anonymous poster hash: ad5f9...0f8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 30 år, samboer, 2 barn, bachelorgrad og tar master. Fornøyd med livet bortsett fra de ekstra kiloene ja, dette var da meg selv Anonymous poster hash: dcf2f...368
Yellowlovelymee Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Morsomt og høres om deres meninger :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #11 Skrevet 19. september 2014 Malin er blond så det holder. Anonymous poster hash: c0326...b5c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #12 Skrevet 19. september 2014 30, hypokonder, selvopptatt, ingen barn, sær, ingen utdannelse Anonymous poster hash: 83560...91d
casandra1980 Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Bare gode erfaringer med navnet Malin søt og snill
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Mitt navn er Malin. Har tre barn, godt gift med barnas far. Er i slutten av 20 årene og har høyskoleutdanning. Har hus og fast jobb og lever aldeles ikke på stønader fra nav 😉😜 godt vi er like forskjellig som alle andre selvom mange har veldig rare assosiasjoner til dette navnet. 😂 Anonymous poster hash: 4f292...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå