Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg slet med underlivet ( sopp tenker jeg ).... Startet på canesten, ok. Så fikk jeg antibiotika for en streptokokk betennelse som ikke ville legge seg helt (en Mnd etter selve betennelsen). Måtte slutte på den da soppinfeksjonen bøe 100 ganger verre... De siste dagene er jeg kvalm HELE dagen. Hodet verker, svimmel og ja... Alt gjør meg kvalm ( ikke gravid da j har mensen nå). Nå blusser også soppen opp igjen.... Jeg har ingen krefter igjen. Eneste som hjelper er å bare ligge....... Anonymous poster hash: 9bd6f...cb7
Gjest Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Drikk masse Biola når du går penicillin. Hjelper det Eller ring legen din og få en tablett som hjelper mot sopp. Husker ikke navnet i farten, men noe på F eller D mener jeg
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Fikk en tablett som skulle svelges. Hjalp NULL! Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg er så dårlig nå. Kaster lett opp, kvalmen henger over meg hele dagen og hodet er svimmel.... Æsj! Og jeg er i en skikkelig stressende periode og dette tar liksom helt knekken Anonymous poster hash: 9bd6f...cb7
Gjest Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Da ville jeg nok ha tatt en time hos en gynkolog på Volvat ganske så snart. Eller en annen privat sak Sopp er jaggu ikke noe godt, med mindre man kan spise den Eller av spiselig art.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Da ville jeg nok ha tatt en time hos en gynkolog på Volvat ganske så snart. Eller en annen privat sak Sopp er jaggu ikke noe godt, med mindre man kan spise den Eller av spiselig art. Det er helt riktig. Det veksler mellom kløe, svie og dårlig lukt...... Men kan man bli så dårlig av det eller må jeg regne med kvalme osv kommer av andre grunner ? Klarer ikke spise nesten engang Anonymous poster hash: 9bd6f...cb7
Gjest Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Har du sjekket deg for Klamydia da? Bare en tanke? Eller slik skjedekatarr? Hatt mange pasienter med dette
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Har du sjekket deg for Klamydia da? Bare en tanke? Eller slik skjedekatarr? Hatt mange pasienter med dette Ikke sjekket meg, nei. Men hva er skjedekatarr? Takk for at du er så snill og svarer altså Anonymous poster hash: 9bd6f...cb7
Gjest Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 (endret) Klippet fra helsebiblioteket Hva er symptomene? Vanlige symptomer er tyntflytende grå eller hvit utflod fra skjeden. Denne kan ha ubehagelig eller fiskeaktig lukt. Legen vil ta en utflodsprøve fra skjeden din ved mistanke om bakteriell vaginose. Han eller hun kan gjøre noen enkle tester på væsken der og da, og se på et utstryk under et mikroskop. Dersom du er gravid og har hatt problemer i tidligere svangerskap, kan legen din sjekke deg for denne typen infeksjon, selv om du ikke har symptomer. Endret 19. september 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 Vel d er akkurat slik j har Anonymous poster hash: 9bd6f...cb7
Gjest Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Blir du helt for ille, så ring legevakten og få deg en time der, og ikke minst noe som funker mot det God bedring
Jenny251210 Skrevet 19. september 2014 #11 Skrevet 19. september 2014 Du er sikkert kvalm av antibiotikaen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #12 Skrevet 19. september 2014 Du er sikkert kvalm av antibiotikaen. Men har ikke brukt den på 5-6 dager ? Anonymous poster hash: 9bd6f...cb7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #13 Skrevet 19. september 2014 Spis idoform! Det er fantastisk!Jeg har litt tarmproblemer, og idoform er gull verdt i de periodene. Anonymous poster hash: f00bd...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå