Gå til innhold

herregud. er dette normalt ????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

FORRIGE fredag, altså EN uke siden, da var jeg på svangeskapskontroll og veide 68 kg. Før jeg ble gravid veide jeg 50 kg, så var ganske slank. Legen min sa at han ikke var bekymret for dette pga jeg var undervektig før, og at jeg fint kunne legge på meg litt over 20 kg....MEN så gikk jeg på vekten nå for 5 min siden, og var gått opp 3 kg??????? Fra 68-71 på EN stakkarslig uke?? Og jeg er 38+0 uker på vei idag. Skal til jm neste torsdag.....kommer ikke til å tørre å gå opp på vekten en gang :o hjeeelp

Anonymous poster hash: e493e...403
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være svangerskapsdiabetes? Er du i fin form ellers? Mange som fyker opp i vekt ved svangerskapsdiabetes...

Anonymous poster hash: ba2bd...f41

Skrevet

Herregud hvor gammel er du da? Er du voksen nok til knulle og få unge, så får du være voksen nok til å takle de kiloene som et svangerskap medfører!!

Kan hendre kroppen din trenger de kiloene!

Anonymous poster hash: 2a155...49e
Skrevet

Herregud hvor gammel er du da? Er du voksen nok til knulle og få unge, så får du være voksen nok til å takle de kiloene som et svangerskap medfører!!

Slapp av det er fredag og helg ikke vær så SUR!

Skrevet

Hvis du har smerter under ribbeina, hodepine, stjerner i synet og/eller masse vann i kroppen så kan det være svangerskapsforgiftning.. Fikk det selv i uke 38 og gikk opp masse i bare vann på en uke.. Ville tatt en telefon til JM.

Skrevet

Du har det visst moro her inne for tiden? Svarene dine er så patetisk åpenbare forsøk på å provosere at man bare må flire. 

Anonymous poster hash: adb38...ddf

Skrevet

Kan det være svangerskapsdiabetes? Er du i fin form ellers? Mange som fyker opp i vekt ved svangerskapsdiabetes...

Anonymous poster hash: ba2bd...f41

Hmm, jeg fikk påvist uvi når jeg var hos legen, og var bare innom legekontoret igår for å se om det var vekke, noe det ikke var, så jeg måtte starte på ny antibiotika...hatt veldig murringer i korsryggen om kvelden, men ikke sånn på dagtid. Er selvfølgelig trøtt og sliten om dagene, men det tenker jeg er pga jeg er i slutten av svangerskapet. Så faktisk igår at fingrene mine hadde fått masse masse vann i seg, ikke noe i bena som jeg kan merke, men har ikke gått ned i kilo under svangerskapet som jeg har fått med meg....hi

Skrevet

Sier jeg og...lov å stille spørsmål uten å skulle få så sure svar tilbake. da er det bedre å gå seg en tur ute å klage over vær og vind...hi

Skrevet

Sier jeg og...lov å stille spørsmål uten å skulle få så sure svar tilbake. da er det bedre å gå seg en tur ute å klage over vær og vind...hi

Dette er en person som kommer med drittsvar fordi hun/han synes det er moro. Har svart slik i masse tråder i det siste. 

Skrevet

Hvis du har smerter under ribbeina, hodepine, stjerner i synet og/eller masse vann i kroppen så kan det være svangerskapsforgiftning.. Fikk det selv i uke 38 og gikk opp masse i bare vann på en uke.. Ville tatt en telefon til JM.

Igår så jeg plutselig at jeg hadde fått masse vann i fingrene, ikke i bena....har ikke feber..men jeg har uvi da...med murringer i korsryggen om kveldene og natten....hatt det slik en uke, og hadde ikke blitt bekvitt uvi igår da jeg bare leverte en urinprøve for å se om det var vekke :-/ hi

Skrevet

Dette er en person som kommer med drittsvar fordi hun/han synes det er moro. Har svart slik i masse tråder i det siste. 

Merker dette, stakkars folk egentlig som har det slik...

Skrevet

Merker dette, stakkars folk egentlig som har det slik...

Ja, det er helt tragisk. Klarer ikke å la være å synes synd på dem, de må ha usedvanlig stusserlige liv.

Skrevet

Er faktisk ikke kiloene jeg er redd for, men babyen jeg har i magen....måtte bare forklare det for deg, siden du var litt trangsynt til å skjønne hva jeg mente med at jeg så fort har gått opp 3 kg...hi

Skrevet

Kan det være at vekten din og den på legekontoret ikke viser likt?

Jeg fikk beskjed om det da jeg gikk på svangerskapskontroll at de bare ønsket å veie en plass, enten hos lege eller jordmor..For det kunne være så misvisende.

Bortsett fra det har jeg alltid lagt på meg i i rykk og napp i svangerskap, 3 kg en uke og ingenting de neste to kanskje..Osv, veldig ujevnt.

Skrevet

Kan det være at vekten din og den på legekontoret ikke viser likt?

Jeg fikk beskjed om det da jeg gikk på svangerskapskontroll at de bare ønsket å veie en plass, enten hos lege eller jordmor..For det kunne være så misvisende.

Bortsett fra det har jeg alltid lagt på meg i i rykk og napp i svangerskap, 3 kg en uke og ingenting de neste to kanskje..Osv, veldig ujevnt.

Jeg har vert sånn at jeg nesten hver dag har veid meg hjemme, da jeg ikke har sett noe problem med å gå opp i kilo. Og vekten har alltid vist det samme som hos legen...men nå har jeg ikke veid meg denne uken, og gikk på vekten isted...ble litt skeptisk da..har ikke gått så mye opp før på en uke. Greit 3 kg ikke er mye, derfor jeg bare spør her inne om det er unormalt på en uke :-) hehe...hi

Skrevet

Det er nok mest vann du binder nå.

Greit at du har ny sjekk i neste uke. 

Skrevet

Det er nok mest vann du binder nå.

Greit at du har ny sjekk i neste uke. 

Ja, det kan sikkert være pga vann i kroppen, ser bare vannet i fingrene, men det er vell sikkert mer enn man ser. Om jeg merker noe mer til noe annet som ikke er som det skal, ringer jeg bare til jm...som sagt, skal jo til henne på torsdag ! :D

Skrevet

Jeg har hatt svangerskapsforgiftning og gikk opp over 40 kg. De siste 5 dagene gikk jeg opp 8 kg. Ta en tlf og spør for å være sikker.

Anonymous poster hash: 1add6...ec4

Skrevet

De tre siste ukene i mitt første svangerskap gikk jeg opp 15 kg totalt, fikk svk.forgiftning. Det er fint at du blir fulgt godt opp. Vær obs på smerter øverst i magen, pannehodepine, synsforstyrrelser og lignende, da bør du kontakte lege/JM med en gang.

Anonymous poster hash: bce85...fbb
Skrevet

Jeg har hatt svangerskapsforgiftning og gikk opp over 40 kg. De siste 5 dagene gikk jeg opp 8 kg. Ta en tlf og spør for å være sikker.

Huffda, okei. Da skal jeg ta en telefon bare for å forsikre meg. Faktisk bedre å ringe en gang formye enn en gang forlite så tett oppunder termin! 

Skrevet

Hadde du noe andre syptomer på at du hadde det og? Følte du liksom at noe var galt? Eller merket du det bare pga vekten ? :(

Skrevet

Det er ikke bæsj da? ;)

Anonymous poster hash: b25df...2c8
Skrevet

Jeg var som deg, rundt femti kg og la på meg enormt. Tok en stund å gå ned etter fødsel, men er nå nesten normal igjen etter ti mnd. Tenker at så tynn som jeg var skulle jeg sikkert legge på meg så mye for å takle fødsel. Men hadde et helt vanvittig kosthold og under graviditeten. Spiste sunn mat for babyen og supplerte med bare kalorier for min egen del, så det ble endel mat ja. Men sikkert lurt å sjekke med jordmor da, vi er jo alle forskjellige.

Anonymous poster hash: 22636...9bd

Skrevet

Det er ikke bæsj da? ;)

Anonymous poster hash: b25df...2c8

hæ? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...