Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Har to barn på 4,5 og 1 år. Vil gjerne ha en tredje. Men vet ikke når vi bør satse på nestemann. Skal vi gå for samme aldersforskjell som på de to første? Vil ikke vente altfor lenge da vi vil bli "ferdig" med barn en gang. Ønsker positive/negative sider med det! Noen med erfaringer? 😊 Anonymous poster hash: 25927...39a
neemii Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Har to barn på 4,5 og 1 år. Vil gjerne ha en tredje. Men vet ikke når vi bør satse på nestemann. Skal vi gå for samme aldersforskjell som på de to første? Vil ikke vente altfor lenge da vi vil bli "ferdig" med barn en gang. Ønsker positive/negative sider med det! Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 25927...39a Her er det akkurat 3 år mellom hver av de, perfekt:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Her blir det litt over 6 år og akkurat 4 år mellom. De to første syns jeg kom litt tett. Nå tror jeg aldersforskjellen blir veldig bra. Ikke minst fordi yngste forhåpentligvis er ferdig med verste trassen og har fått "modne" litt. Eldste blir skolegutt og mer selvstendig. Anonymous poster hash: 800b9...be3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Her er barna født i -01, -04, -07 og -09. Fungerer utmerket her ihvertfall Anonymous poster hash: 4a421...49f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Vi har tre barn der det er tre år imellom hvert barn,og for oss var det det perfekte,fordi det ikke ble for stort gap mellom aldrene, samtidig var de store nok til å forstå mere hva en baby var og alt dette innebærer... Anonymous poster hash: 9e7ea...b54
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Kanskje vi rett og slett skal kjøre på med tre år mellom alle sammen greit å høre andres erfaringer Anonymous poster hash: 25927...39a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Her er det 4,5 år imellom. Hadde jeg gjort det igjen hade jeg kanskje gått for et år mindre i forskjell. Men det var utrolig deilig at eldste ikke brukte bleier, sov og forsto mye når jeg ble gravid igjen. Anonymous poster hash: 4cfd3...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå