Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Vi skulle ha barnevakt fra lørdag ettermiddag til søndag formiddag (han skal sove over) Bare fordi jeg og samboern hadde tenkt til å ta en date... Nå er jeg syk, og orker egentlig ikle å gjøre så mye.. Besteforeldrene vil gjerne fortsatt passe. Ville dere fortsatt gjort det? Han er 2 år.. Anonymous poster hash: 0f9fe...e37
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Ja, det ville jeg gjort. Du får være syk i fred, og kan slappe av å bli frisk. Mannen man enten varte deg opp eller gjøre noe han trenger for seg selv. Anonymous poster hash: 331a6...12c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Ja, hvorfor ikke la dem passe? Gutten trives hos besteforeldrene, går jeg ut ifra? Så kan jo dere slappe av sammen hjemme. Sove og nyte livet bare dere to. Sunt det, innimellom:) Anonymous poster hash: cfb2a...1c9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Jo er kjempe glad i besteforeldrene.. Men han kun sovet hos det andre "settet" med besteforeldre før.. Men han snakker om dem hele tiden! Bare kjenner på samvittigheten, siden jeg har vært syk og slapp denne uken og brukt lite tid med ungen:p Men hadde vært ganske ålreit med en rolig lørdag og .... Anonymous poster hash: 0f9fe...e37
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Hadde absolutt gjort det ja! Kos deg, slapp av og bli frisk. Anonymous poster hash: a2441...1b0
Ladybird2014 Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Hadde det vært snakk om en liten baby er det en ting, men en toåring får gjerne mye ut av å være sammen med besteforeldrene, så ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Nyt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå