Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 "The highest form of ignorance is to reject something you dont know anything about". Anonymous poster hash: f23ec...49f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Fint for deg. Normale folk skjønne at dama er steingal. Anonymous poster hash: 9be0d...700
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Jeg kjenner ikke Martha. Men Märtha er pinlig. Anonymous poster hash: 1775c...d46
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Jeg støtter de døde som ønsker å være i fred. Anonymous poster hash: ba827...98d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Hun er steintøff 👍 Jeg støtter henne også 😊 Anonymous poster hash: 22d6f...246
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Søtt når småunger tror på spøkelser, nisser og troll. Ikke like søtt når voksne gjør det. De døde eksisterer ikke lenger. Deres "sjeler" er et resultat av hjernen og hormonene. Dette blir borte når man dør. Sorry to break the news. Det beste er å gjøre det beste ut av dette ene livet vi har. Anonymous poster hash: 73eb6...eb0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Jeg støtter de døde som ønsker å være i fred. Anonymous poster hash: ba827...98d Hvordan vet du att di vil vere i fred? Dei er jo ikke på samme energi felt som oss engang, derfor sliter dei med å få kontak. You see? 😊 Dei spøker no med oss, mange som opplever ting. Dei vil ha oppmerksomhet av sånt, ikke fred 👍 you see??? 😊 Anonymous poster hash: 350e5...76d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Leste litt på sida deres (pga det stod at Trine Grung støttet dem). Og det var en kommentar fra ei dame: denne dama ville ha med seg ei annen i familien, for de hadde mistet så mange i familien. Hun hadde mistet sin lille sønn, og enda flere (tror det var et søsken av henne eller det var foreldrene). Og jeg tenker - Det er jo akkurat slike folk de tiltrekker seg. Folk som kanskje med nød og neppe kommer seg igjennom dagene, og som desperat vil komme i kontakt med avdøde slektninger. Men så tenker jeg jo også at det er veldig alvorlig å gi disse menneskene et slikt tilbud. Noe av det samme med spådamer - man gir et tilbud til desperate mennesker. I tillegg kommer det mennesker som oppsøker spådamer og Engleskolen av nysgjerrighet. Fra et åndelig perspektiv er det avgudsdyrkelse å snakke med "døde". Du kommer i kontakt med åndeverdenen, men ikke med de personene du ville. Fortellingen om kong Saul i Bibelen skal være en lærefortelling for oss. Han oppsøkte en kone i En-Dor, som brakte ham i kontakt med "en død". Etter dette kollapset livet til kong Saul. Anonymous poster hash: 470cb...973
Englenemine Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 Støtter også Martha. Mange der ute som lever i en " lukket" verden uten å ha hatt inblikk i spesielle ting.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Leste litt på sida deres (pga det stod at Trine Grung støttet dem). Og det var en kommentar fra ei dame: denne dama ville ha med seg ei annen i familien, for de hadde mistet så mange i familien. Hun hadde mistet sin lille sønn, og enda flere (tror det var et søsken av henne eller det var foreldrene). Og jeg tenker - Det er jo akkurat slike folk de tiltrekker seg. Folk som kanskje med nød og neppe kommer seg igjennom dagene, og som desperat vil komme i kontakt med avdøde slektninger. Men så tenker jeg jo også at det er veldig alvorlig å gi disse menneskene et slikt tilbud. Noe av det samme med spådamer - man gir et tilbud til desperate mennesker. I tillegg kommer det mennesker som oppsøker spådamer og Engleskolen av nysgjerrighet. Fra et åndelig perspektiv er det avgudsdyrkelse å snakke med "døde". Du kommer i kontakt med åndeverdenen, men ikke med de personene du ville. Fortellingen om kong Saul i Bibelen skal være en lærefortelling for oss. Han oppsøkte en kone i En-Dor, som brakte ham i kontakt med "en død". Etter dette kollapset livet til kong Saul. Anonymous poster hash: 470cb...973 Og her kollapser et ellers godt innlegg. Anonymous poster hash: 1775c...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå