Gå til innhold

Flere som ikke er kreditverdige?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi langt ifra kredittverdige. Tv og nett står på svigerfar, telefonene står på pappa, bilene står på mamma med forsikring osv.

Vi har 1.2 mill i inkassogjeld og vi blir nok aldri kvitt det, da vi lever på ett minimum allerede. Flere som har det som oss? Hvordan takler dere det? Her takler vi det ganske greit, vi må bare la være å tenke på det.

 

Anonymous poster hash: 5daeb...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere bør prøve å få gjeldsordning?

Skrevet

Hvordan klarer man å pådra seg så stor inkassogjeld egentlig?

 

Anonymous poster hash: 39d64...b2d

Skrevet

Jeg er heller ikke kredittverdig pga mye tullegjeld som er gått til innkasso :S

Gjelden er blitt ganske høy men har fått mange forskjellige betalingsavtaler.

Problemet er bare at jeg har tatt vann over hodet å inngått for mange avtaler så det går ut over hverdagslivet :S

Men må bare få det til å gå rundt til gjelden er vekke.

Noen avtalene skylder jeg gjerne "bare" 2000 kr,så får jo litt mer per måned når noen av de småkravene forsvinner.

 

Syns det er deprimerende å ikke være kredittverdig,men er jo min egen dumhet at jeg er havnet der.

Likevel har jeg fått abonnoment på mobilen,å har fått kjøpt mobil på avbetaling når min gamle ble stjålet.

Jeg har ikke førerkort så å kjøpe bil blir uansett ikke aktuelt :P

 

Nå prøver jeg så godt jeg kan å ordne opp i gjelden å få tilbake livet mitt.



Anonymous poster hash: cbb30...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...