Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg er gift og har et godt eksteskap. Gjennom årene har jeg truffet et par- tre menn som jeg har flørtet med og som jeg syns er kjekke. Når jeg treffer disse oppfører jeg meg som en forelsket tenåring. Her om dagen var jeg i et møte sammen med èn av dem. Beina var som gelè, jeg følte jeg flammet i ansiktet og greide ikke å si noe fornuftig (men sa et og annet lite fornuftig med skjelven stemme). Jeg er egenltig veldig selvsikker og gruer meg ikke for å ta ordet, så hvorfor skjer dette? Jeg er jo ikke forelsket i noen av dem, men litt betatt. Anonymous poster hash: 1d346...ca0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Tror tankene dine spiller deg et puss Anonymous poster hash: ca004...aeb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Hvordan da spille puss? Anonymous poster hash: 1d346...ca0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Skjerp deg. Hva hadde du syntes om din mann flørtet og Ble betatt av andre kvinner? Anonymous poster hash: f0956...78c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Jeg tror flertallet flørter med andre i løpet av livet. At jeg blir så betatt kan jekke hjelpe for, skulle ønske jeg ikke ble det.. Anonymous poster hash: 1d346...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå