Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Babyen min på fem mnd har begynt å prompe som en mann! Jeg har aldri hørt lignende før. Det spraker skikkelig, og prompene er lange og vonde. Han viser tydelig ubehag. Gan har begynt å spise ganske mye mat faktisk i tillegg til mme. Fikk beskjed av hs om å redusere inntaket av mme og heller prøve med frukt og grønnsaker og det glir jo ned på høykant hos kameraten her. Grøt også. Heg regner med at det er maten som forårsaker flatulensproblemet. Skal jeg trosse helsesøster og heller kjøre på med mme og redusere inntaket av annen mat? Jeg vil jo ikke at han skal ha vondt. Går det seg til etter noen dager? Kan en baby ha for voldsomme promper liksom? Bæsjen er naturligvis blitt hardere etter han begynte å spise mat. Ååååå...alt man skal bekymre seg for! Bæsj og promp... Detta hadde jeg ledd høyt av om noen sa til meg for et år siden... Anonymous poster hash: 50f44...fa0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Tenk over hvilke matvarer han reagerer på. Anonymous poster hash: 34968...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå