Gå til innhold

HJELP I-PHONE!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Telefonen min ble ødelagt akkurat nå, og jeg fant frem den gamle I-Phone til mannen min, tror det er en I-Phone 4. Hvor i all verden setter jeg inn Sim-kortet? Klarer ikke å "åpne telefonen"......  :huh:



Anonymous poster hash: 4bf07...606
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger en liten binders som du stikker i et lite hull på ene siden. Da popper simkortholderen ut. Mener det er på høyre side på 4.

Skrevet

Du setter inn sim-kortet på høyre side. Det er et lite, avlangt, lokk (på en måte) med to små hull i. Trykk inn de to små hullene samtidig og lokket skal poppe ut. Inn i lokket setter du sim-kortet.



Anonymous poster hash: c8237...0b1
Skrevet

Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der.....  :spy:



Anonymous poster hash: 4bf07...606
Skrevet

 

Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der.....  :spy:

 

Anonymous poster hash: 4bf07...606

 

 

Er sim-kortet ditt for stort? Da kan du klippe det til selv

 

Anonymous poster hash: c8237...0b1

Skrevet

 

 

Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der.....  :spy:

 

Anonymous poster hash: 4bf07...606

 

 

Er sim-kortet ditt for stort? Da kan du klippe det til selv

 

Anonymous poster hash: c8237...0b1

 

Ja det er det. Men hvis jeg klipper det så får jeg ikke brukt det senere i en SAMSUNG? Det er det jeg vil ha....

 

Anonymous poster hash: 4bf07...606

Skrevet

 

 

 

Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der.....  :spy:

 

Anonymous poster hash: 4bf07...606

 

 

Er sim-kortet ditt for stort? Da kan du klippe det til selv

 

Anonymous poster hash: c8237...0b1

 

Ja det er det. Men hvis jeg klipper det så får jeg ikke brukt det senere i en SAMSUNG? Det er det jeg vil ha....

 

Anonymous poster hash: 4bf07...606

 

 

Nei, da får du ikke brukt akkurat det sim-kortet. Om du ikke skal ha en Samsung som også benytter micro-sim?

Men du kan bestille nytt (tvilling sim-kort) hos teleleverandøren din.

 

Anonymous poster hash: c8237...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...