Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Telefonen min ble ødelagt akkurat nå, og jeg fant frem den gamle I-Phone til mannen min, tror det er en I-Phone 4. Hvor i all verden setter jeg inn Sim-kortet? Klarer ikke å "åpne telefonen"...... Anonymous poster hash: 4bf07...606
Lille krøll Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Du trenger en liten binders som du stikker i et lite hull på ene siden. Da popper simkortholderen ut. Mener det er på høyre side på 4.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Du setter inn sim-kortet på høyre side. Det er et lite, avlangt, lokk (på en måte) med to små hull i. Trykk inn de to små hullene samtidig og lokket skal poppe ut. Inn i lokket setter du sim-kortet. Anonymous poster hash: c8237...0b1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der..... Anonymous poster hash: 4bf07...606
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der..... Anonymous poster hash: 4bf07...606 Er sim-kortet ditt for stort? Da kan du klippe det til selv Anonymous poster hash: c8237...0b1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der..... Anonymous poster hash: 4bf07...606 Er sim-kortet ditt for stort? Da kan du klippe det til selv Anonymous poster hash: c8237...0b1 Ja det er det. Men hvis jeg klipper det så får jeg ikke brukt det senere i en SAMSUNG? Det er det jeg vil ha.... Anonymous poster hash: 4bf07...606
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Ok takk, klarte det, men oppdaget at SIMkortet mitt ikke passer inn der..... Anonymous poster hash: 4bf07...606 Er sim-kortet ditt for stort? Da kan du klippe det til selv Anonymous poster hash: c8237...0b1 Ja det er det. Men hvis jeg klipper det så får jeg ikke brukt det senere i en SAMSUNG? Det er det jeg vil ha.... Anonymous poster hash: 4bf07...606 Nei, da får du ikke brukt akkurat det sim-kortet. Om du ikke skal ha en Samsung som også benytter micro-sim? Men du kan bestille nytt (tvilling sim-kort) hos teleleverandøren din. Anonymous poster hash: c8237...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå