Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Ulltøy som skal være inntil kroppen, vasker dere det før bruk? Og bukser, gensere og skjorter? Til barn. Anonymous poster hash: 0b39c...86b
Lille krøll Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Jeg vasker alt. Glemte det på ullbody snuppa skulle ha til jul. Ender med en heavy allergisk reaksjon så julaften ble helt ødelagt. Vet ikke om det hadde skjedd uansett men det hadde hvertfall blitt mildere.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Jeg vasker alt. Glemte det på ullbody snuppa skulle ha til jul. Ender med en heavy allergisk reaksjon så julaften ble helt ødelagt. Vet ikke om det hadde skjedd uansett men det hadde hvertfall blitt mildere. Ull body innendørs på julaften? Kaldt der du bor eller? Ser ikke bort fra at hun fikk varmeutslett. Anonymous poster hash: 1e175...abc
Fandens Oldemor Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Ja, alt av tøy. Ikke nødvendigvis yttertøy, da.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Ikke Nøstebarn ullet som ikke er farget (vasker det så sjeldent som mulig), men alt av ull vaskes ellers, ja. Anonymous poster hash: 537b1...72f
Lille krøll Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Jeg vasker alt. Glemte det på ullbody snuppa skulle ha til jul. Ender med en heavy allergisk reaksjon så julaften ble helt ødelagt. Vet ikke om det hadde skjedd uansett men det hadde hvertfall blitt mildere. Ull body innendørs på julaften? Kaldt der du bor eller? Ser ikke bort fra at hun fikk varmeutslett. Anonymous poster hash: 1e175...abc Ja det er kaldt der. Og hun går alltid med ullbody fra omtrent oktober til mars. Siden det gikk fint dagen før og dagen etter tror jeg ikke det var varmeutslett. Varmeutslett gir heller ikke hovne, kløende øyer. Et lag med pent ulltøy er ikke veldig varmt. Jeg har full kontroll på temperaturen til min datter så slapp av en smule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå