Mamma til en<3 Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Hva slags mat til barnebursdag (3år) -Noen forslag? De fleste har med seg 1 voksen, skal jeg regne mat til dem også!? Hvor mye skal jeg regne per barn og evt per voksen?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Pigs in a blanket pleier være populært. Det er små cocktailpølser pakket inn i en spesiell deig. Veldig enkelt å lage. Ellers er pizzasnurrer en hit. Anonymous poster hash: 5de88...430
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 La bursdagsbarnet velge? Vi gjorde det enkelt og tok pølser. De var ikke særlig interessert i å spise uansett, ville gå fra bordet og leke fortest mulig. Sånn har det vært i alle 3-årsdagene vi har vært i, også de med mer "spennende" mat. Vi beregnet til de voksne også, 2 pølser til hver av både voksne og barn, og satt igjen med over halvparten. Anonymous poster hash: 30861...184
Mamma til en<3 Skrevet 19. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2014 Har prøvd å spør sønnen min hva han vil ha, men han får ikke bestemt seg, jeg tenkte på hjemmelaget pizza, men har bare satt av 2 timer til selskapet så da blir det litt dårlig tid til det. Pølser blir vist jeg ikke finner ut noe annet. Evt Pigs in a blanket som forslag her.Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå