Gå til innhold

2 trimester


power puff

Anbefalte innlegg

HURRA!! Da starter jeg på andre trimester i dag :) Var på ultralyd forrige uke og så et lite minimenneske der inne, helt fantastisk!
Føler at det er en skikkelig milepæl.  Føler meg litt mindre sliten og noe mindre kvalm på kvelden, men morgen kvalmen er fortsatt der....

 

Hvordan er formen deres damer og hvor lenge var dere kvalme med forrigemann om dere har fler og hvilket kjønn ble det?

 

Men førstemann som er en gutt var jeg kvalm til uke 11, med nummer 2 var jeg kvalm til uke 18 og det ble en jente.  Er fortsatt kvalm så setter en liten knapp på at det blir jente denne gangen også.

 

Ha en fin fredag alle fine gravide damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :) hvilken uke starter 2.tri? :)

Når du er 12 fullgåtte uker så er du i andre trimester. Jeg er 12 + 1 i dag og har termin 3 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg merker dette når jeg prøvde å google det. Jaja, da sier jeg og 2.tri når jeg passerer 12 uker om 2 og en halv uke 😃 Gleder meg! Btw; Masse gratulerer til deg power puff 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Man lærer så lenge man lever! Er gravid for 3 gang og har alltid trodd jeg er i 2 trimester etter 12 fullgåtte uker.. Jaja da er jeg i 2 trimester til fredag 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Man lærer så lenge man lever! Er gravid for 3 gang og har alltid trodd jeg er i 2 trimester etter 12 fullgåtte uker.. Jaja da er jeg i 2 trimester til fredag

Som du roter ;) Du er i 2.trimester nå ;) Du skrev lengre oppe at du var 12+ ettellerannet, så da er du i 2.trimester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, noen som skrev at andre trimester beggynner etter 13 fullgåtte uker. Uansett flott å være over 12 fullgåtte uker, slapper mer av da ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...