Gå til innhold

Har du kontakt med sjelen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lytter du til din indre stemme og er på plass i deg selv? Eller går du rundt som en frustrert arbeidsmaur og lar dagene gå?

Anonymous poster hash: b0c18...b51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber aktivt på å bli høyere opplyst som et ledd i å bli friskere fra min sykdom. Jeg synes det er kjempespennende og virkelig nyter å føle meg bedre noe jeg gjør ved å meditere litt og gjøre litt yoga!

Hva gjør du får å lytte til din indre stemme og for å være på plass i deg selv?

Anonymous poster hash: 59138...3b5
Skrevet

Jeg går i terapi og får blant annet hjelp til akkurat det. Det er en fantastisk følelse, og jeg prøver virkelig å høre på min indre stemme i hverdagen. Det er bare det at jeg føler jeg får mye motstridende beskjeder når intuisjonen forteller meg en ting, og hodet, samfunnet og "flink-pike-syndromet" ikke er enig. Trenger nok litt mer innsats fra min side for å komme helt på plass i meg selv. Mange års benektelser og gruff som må jobbes gjennom før jeg er helt "der". 

Men de gangene jeg har fulgt intuisjonen og vært helt ærlig med meg selv på hvilke valg jeg har tatt og at jeg har tatt de for meg, så har jeg alltid endt opp med det rette, det varige og de gode tingene. Hadde det ikke vært for intuisjonen hadde jeg ikke vært her nå, med verdens beste mann, på et sted ingen skulle tro at jeg noen gang ville bo, og med et yrke jeg bare har drømt om i hemmelighet, men som nå realiseres i høyeste grad. 

Anonymous poster hash: 9369e...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...