Gå til innhold

Er dette en fin dåpsgave til gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første linken går ikke å åpne..

Anonymous poster hash: f3667...6fb

Skrevet

Gå for service, den bilen er noe av det jævligste jeg har sett. I tillegg er det ikke noe ungen før brukt før om mange mnd likevel..

Anonymous poster hash: 46298...553
Skrevet

Jeg syns begge deler var fine, men falt mest for serviset egentlig.

Anonymous poster hash: 37214...395
Skrevet

Jeg kjøpte servise fra babydesign til mitt fadderbarn, det er kjempefint. Men vær obs på at de har laaaaang leveringstid, bestill helst i går!

Skrevet

Fikk heller ikke åpnet første link, men hadde absolutt gått for serviset. Det er noe de kan bruke tidlig, og lenge. Og kan ha til sine barn når den tid kommer.

Skrevet

Jeg går for serviset :) Snakket med de nå og de klarer å levere i tide. Takk for innspill :)
HI

Skrevet

Service, ikke tvil engang.

Stålbestikk i barnestørrelse som tåler hverdagsbruk og oppvaskmaskin er også super gave.

Anonymous poster hash: b4b2e...20a

Skrevet

Jeg ville gått for bilen jeg da :)

Anonymous poster hash: f4bdb...24d
Skrevet

Jeg har gutt, og hadde blitt kjempe glad for bilen :) og nå som guttungen er snart 2 år, kan jeg si med hånda på hjertet at han hadde elsket bilen :) Serviset er fint det å, men det er veldig vanlig å få i dåp. Og vi har ikke tatt i bruk de guttungen fikk enda, siden ting fort havner på gulvet. Vil ikke at det skal bli ødelagt. Barnebestikk er også fint å få. Ikke sølv, men bruksbestikk.

Anonymous poster hash: 6d94a...726

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...