Gå til innhold

Når kjøper du høstsko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to par sko til min snuppe, et par relativt tynne skinnsko og et par tykkere, vanntette sko til bhg. Men når trenger de forede sko? Når det er under 5 grader?

Anonymous poster hash: c218d...be5

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Vintersko mener du? Vintersko tar vi i bruk når det nærmer seg 0 grader. Nå har alle 3 solide goretex joggesko som kan brukes en god stund.

Skrevet

samme her.. gore tex joggesko frem til de begynner med vintersko, når det nærmer seg 0 grader..

støvler bytter etter hvert ut med cherrox..

Anonymous poster hash: 574f6...471
Skrevet

Tykkere, vanntette sko, er ikke det høstsko da? Er det jeg har kjøpt nå i alle fall. :P

Anonymous poster hash: afa85...84a
Skrevet

vi kjøpe høstesko for litt over 1 uke side . Hun bruker de i barnehagen nå

Anonymous poster hash: e4bf5...72f

Skrevet

Trenger ikke høstsko. Bruker vanlige gore tex joggesko frem til det blir ca 0 grader. Da bruker vi vintersko.

Anonymous poster hash: 549fb...8d0
Skrevet

Goretex-joggesko/støvler med såle brukes nå. Når temperaturen synker mot 0 går vi over til cherrox/vintersko.

Skrevet

Tykkere, vanntette sko, er ikke det høstsko da? Er det jeg har kjøpt nå i alle fall. :PAnonymous poster hash: afa85...84a

Nei,mdet erforskjell på,hvor varme sko er. De kan virke tykke, men være kalde,

Skrevet

Hva er goretex joggesko?

Skrevet

Bruker dere vintersko når det er 0 grader selv om det ikke er snø?

Anonymous poster hash: 620cd...2d1

Skrevet

Bruker dere vintersko når det er 0 grader selv om det ikke er snø?

Nei, er det tørt og fint brukes goretexene, det gjør jeg selv og. 

Anonymous poster hash: f97a6...4eb

Skrevet

Og når går dere over fra joggesko til goretex høstsko?

Skrevet

Og når går dere over fra joggesko til goretex høstsko?

går ikke over fra joggesko til goretex høstsko.. går rett fra joggesko (goretex) til vintersko..

Anonymous poster hash: 574f6...471

Skrevet

Her brukes også goretex joggesko frem til vinterskoene tas i bruk. Bruker ullsokker når det blir kjøligere.

Anonymous poster hash: 4c1b8...e79

Skrevet

Har ikke kjøpt. Hin har joggesko og gummistøvler samt cherrox. Til vintersko kan begynne å brukes

Skrevet

Vi har ikke spessielle høstsko. Ungene har et par lette og et par kraftige joggesko/tursko + gummistøvler. Om vinteren har de som regel to par vinterstøvler, et par kjempevarme og et par mer vanlige.

Anonymous poster hash: 10032...01a
Skrevet

Ser på "haustsko" som eit salgstriks for å få oss til å kjøpe dyre sko unødvendig. Mine har joggesko i goretex som eg kjøper på våren,  og som dei brukar utover sommaren og hausten (i tillegg til tynnare sommarsko)  I år måtte eg kjøpe nye til minstemann utpå sommaren fordi dei andre var blitt for små.  Når det vert kaldare i veret byrjar dei å bruke ullsokkar, og docboots i regnvær.  Vinterstøvlane kjem fram i oktober/november, når temperaturen kryp under 0.

Skrevet

Ser på "haustsko" som eit salgstriks for å få oss til å kjøpe dyre sko unødvendig. Mine har joggesko i goretex som eg kjøper på våren,  og som dei brukar utover sommaren og hausten (i tillegg til tynnare sommarsko)  I år måtte eg kjøpe nye til minstemann utpå sommaren fordi dei andre var blitt for små.  Når det vert kaldare i veret byrjar dei å bruke ullsokkar, og docboots i regnvær.  Vinterstøvlane kjem fram i oktober/november, når temperaturen kryp under 0.

Hva slags tynnere sommersko bruker de? Jeg har pleid å kjøpe vanlige joggesko (uten gore tex) og sandaler, men sandalene vil han uansett ikke bruke fordi han ikke liker å få sand i skoene. :P Så kanskje det er like greit å gjøre som deg, så slipper vi å kjøpe høstsko også. I år slipper vi ikke unna da, joggeskoene han har nå blir jo gjennomvåte for tiden.

Anonymous poster hash: afa85...84a

Skrevet

Tykke ullsokker i støvler gjør føttene iskalde!

Anonymous poster hash: 7f956...0ef

Skrevet

Jeg må innrømme jeg lurer på hva høstsko er? Mi har joggesko fra viking med Gore-tex, noe annet nå på høsten hadde ikke falt meg inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...