Gå til innhold

Han klarer ikke å ha fulladet telefon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt gal! Jeg er i uke 32 og han klarer ikke å ha strøm på telefon! Hvis han er sammen med kompiser, på øving, personalmøte, butikken så er det stor sjanse for at det ikke står "levert" hvis jeg sender en mld til han.. Det er så forbanna frustrerende, i allefall siden jeg har sagt til han så mange ganger at han må passe på at han har strøm!

Dagens utløp for frustrasjon..

Anonymous poster hash: 3922f...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk om og overdrive

Anonymous poster hash: 7589f...a87
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.

Var utrolig frustrerende å ikke få tak i mannen på slutten av svangerskapet. Tenk hvis noe skulle ha skjedd og jeg trengte å få tak i han.

Man er jo hormonell i tillegg ;)

Anonymous poster hash: fb23f...e67

Skrevet

Forstår deg veldig godt.

Jeg hadde styrtfødsel sist. Alt var over i løpet av to timer. Det gikk fra moderate veer til pressrier på 10 minutter.

Jeg kjenner jeg har veldig behov for å vite jeg har folk rundt meg og spesielt mannen. Det er viktig for meg at han alltid svarer. Og det gjør han. Han har like behov for å få tak i meg.

Mannen må begynne å ta litt hensyn.

Anonymous poster hash: c1ad0...b73

Skrevet

Men om det står ikke levert er det jo ikke pga. Tom for strøm, men dekning. Meldingen blir levert, men da står det ikke at den er blitt levert (om du har iPhone). Meldingen blir uansett levert om det er strøm eller ei, men ikke om det er noe med dekningen eller abo.

Anonymous poster hash: 52453...395

Skrevet

Dere har iphone og sender i message? Når det står ikke levert er det ikke nettdekning, du løser det enkelt ved å sende meldingen som sms - trykk på meldingen og vel send som sms... Easy peasy ;)

Anonymous poster hash: 61db3...039

Skrevet

Det er flere butikker her, spessielt på senteret der det hverken er nett eller mobildekning.

Anonymous poster hash: 3738d...08d
Skrevet

Som skrevet over så er det ikke sikkert det er nettdekkning der mannen din er, den er ustabil i butikker, treningssenter ol, du må da sende den som tekstmelding da kommer den frem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...