Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jeg har fått høre at det blir en butikksjefstilling ledig i en Coop Megabutikk i nærheten av her jeg bor. Jeg vurderer å sende inn en søknad, men siden stillingen ikke er lyst ut ennå så vet jeg ingenting om stillingsinstruks osv.. Derfor lurer jeg på noen ting som er greit å vite før jeg søker: -lønning, fastlønn? isåfall, hvor mye? Jeg har fagbrev, noe som ga fordeler lønnsmessig da jeg var medarbeider, men det har kanskje ikke noe å si om det er en sjefsstilling? Og er det bonusordninger? -arbeidstid: 162,5 t var normal arbeidstid pr måned da jeg jobbet i butikk før, i 100% stilling. Men hvor mye jobber egentlig du som er sjef? Regner jo med det blir litt overtid til tider.. -kursing: er det mange kurs pr år? Kurs hvor man må overnatte borte? Har små barn, så dette må jeg ta med i beregningen.. Blir veldig glad for svar Anonymous poster hash: 16cbd...3fc
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Dytter litt på denne, jeg Anonymous poster hash: 16cbd...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå