Gå til innhold

Vil ha ny mobil men er usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan kjøpe mobilen for 1 kr og beholde mitt gamle abonnement som jeg er veldig fornøyd med. Kan da veldig mellom sort, hvit blå og gul

Eller jeg kan kjøpe den for 299 kr men bytte abonnement til dijuice nonstop M og få den i gull farge som jeg har mest lyst på. 

Måndespris vil komme på 549 uansett hva jeg velger. 

Hva ville dere valgt? Tenker sånn at jeg vet hva jeg har, men ikke hva jeg får om jeg bytter

Anonymous poster hash: dc79a...989
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker alt annet enn Samsung

Anonymous poster hash: be850...5f9
Skrevet

Hehe, jeg har samsung nå og er veldig fornøyd, men ønsker å oppgradere til en nyere samsung. 

Eple produkter er i hvetfall det siste jeg kjøper, da koser jeg meg heller med den gamle samsungen min

Skrevet

Jeg tenker gå for den du helst vil ha?

Anonymous poster hash: 9e879...787

Skrevet

Er bare så redd jeg blir misfornøyd med nytt abonnement. Med tele 2 som jeg har nå så kan jeg bruke mobilen som vanlig når vi er i Sverige, men bytter jeg må jeg hele tiden tenke over bruken. Har noen venner som bor der så er der ganske ofte

Skrevet

Er bare så redd jeg blir misfornøyd med nytt abonnement. Med tele 2 som jeg har nå så kan jeg bruke mobilen som vanlig når vi er i Sverige, men bytter jeg må jeg hele tiden tenke over bruken. Har noen venner som bor der så er der ganske ofte

Da hadde jeg ikke byttet! Velg heller telefonen i en av de andre fargene:-)

Anonymous poster hash: 15900...17f

Skrevet

Kjempe dumt at jeg ikke kan få begge deler :-(

Jeg får sove litt på det tenker jeg. Hvit har jeg nå, men vil ha en annen farge. Sort har alle. Den gule tror jeg blir litt vel heavy i lengden. Den blå så jo grei ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...