Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Det er nye gtx timberland, men hun har dratt så hardt i strammesnoren at den røk. Må vi bare kjøpe nye? Eller er det dårlig at den ryker? Aner ikke hvordan hun fikk det til. Anonymous poster hash: 0f99c...07e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Den skal ikke ryke. Snorene skal jo tåle at man drar i de! Jeg ville klaget til butikken. Anonymous poster hash: e07a4...185
Gjest Julia1984 Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Kanskje litt dramatisk? Skeie er vel ikke ødelagt fordi snora/strikken røyk? Uansett, vedkommende gikk vel ikke inn for å prøve å ødelegge noe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Kan du ikke sette i ny snor da? Anonymous poster hash: 4385d...8b8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Da klager du til butikken, ikke ansatt som har kledd på ungen din! Skolissen røyk og "skoen er ødelagt"??? Ikke rart det er krig i verden... Anonymous poster hash: 39522...e94
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Neida, tenker heller at skoene var svake på det punktet. Må vel tåle såpass? HI Anonymous poster hash: 0f99c...07e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Timberland skoene(og klærne) er noe dritt! De fronter at det er kvalitetsklær(det er dyrt, ergo er det kvalitet), men det er jo ikke det. De selger dessuten nesten aldri Tiimberland klær til full pris. Tror nesten jeg har tilgode å se det. Gå til butikken og refunder skoene, de skal tåle litt. Får du en tilgodelapp kjøper du et annet merke istedet. Anonymous poster hash: f63a5...5fc
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Seriøst. Snora røk og må kjøpe nye sko? Kjøper du ny sykkel om du punkterer også? 🙊 Anonymous poster hash: 8f689...42f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Timberland skoene(og klærne) er noe dritt! De fronter at det er kvalitetsklær(det er dyrt, ergo er det kvalitet), men det er jo ikke det. De selger dessuten nesten aldri Tiimberland klær til full pris. Tror nesten jeg har tilgode å se det. Gå til butikken og refunder skoene, de skal tåle litt. Får du en tilgodelapp kjøper du et annet merke istedet. Anonymous poster hash: f63a5...5fc Du får ikke hevet kjøpet fordi snorkende røyk!M Anonymous poster hash: e07a4...185
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Skjønte jeg riktig? En skolisse har røket, og du definerer med at skoene er ødelagt? Og så skylder du på den ansatte når det egentlig er dårlig kvalitet på lissene? Jammen ikke enkelt å jobbe i barnehage... Anonymous poster hash: 39522...e94
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Timberland skoene(og klærne) er noe dritt! De fronter at det er kvalitetsklær(det er dyrt, ergo er det kvalitet), men det er jo ikke det. De selger dessuten nesten aldri Tiimberland klær til full pris. Tror nesten jeg har tilgode å se det. Gå til butikken og refunder skoene, de skal tåle litt. Får du en tilgodelapp kjøper du et annet merke istedet. Anonymous poster hash: f63a5...5fc Du får ikke hevet kjøpet fordi snorkende røyk!MAnonymous poster hash: e07a4...185 Snoren Anonymous poster hash: e07a4...185
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Timberland skoene(og klærne) er noe dritt! De fronter at det er kvalitetsklær(det er dyrt, ergo er det kvalitet), men det er jo ikke det. De selger dessuten nesten aldri Tiimberland klær til full pris. Tror nesten jeg har tilgode å se det. Gå til butikken og refunder skoene, de skal tåle litt. Får du en tilgodelapp kjøper du et annet merke istedet. Anonymous poster hash: f63a5...5fc Du får ikke hevet kjøpet fordi snorkende røyk!MAnonymous poster hash: e07a4...185 Snoren Anonymous poster hash: e07a4...185 Hihi. Snorkende røyk. Det var en fin skrivefeil. 😂 Anonymous poster hash: 8f689...42f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Ville ikke klaget i barnehagen, men i butikken. Skoene bør tåle såpass. Sikkert ikke noe problem å få nye i butikken Anonymous poster hash: 6d141...278
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Da kjøper du nye snorer og ferdig med saken. Storm i vannglass og mye syting for ingenting. Anonymous poster hash: f43f7...f75
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Timberland skoene(og klærne) er noe dritt! De fronter at det er kvalitetsklær(det er dyrt, ergo er det kvalitet), men det er jo ikke det. De selger dessuten nesten aldri Tiimberland klær til full pris. Tror nesten jeg har tilgode å se det. Gå til butikken og refunder skoene, de skal tåle litt. Får du en tilgodelapp kjøper du et annet merke istedet. Anonymous poster hash: f63a5...5fc Du får ikke hevet kjøpet fordi snorkende røyk!M Anonymous poster hash: e07a4...185 Ok, da tror jeg at jeg misforsto. Trodde hun mente remmen over skoen/borrelås eller noe. Bare så sjeldent at unger har lisser i barnehagen, at jeg ikke tenkte på det engang. Ungene her får ikke ha lisser i bh de.. Nei, da får man kjøpe nye lisser da. Anonymous poster hash: f63a5...5fc
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Hvorfor ha knyttesko i barnehagen? Kjøp sko med borrelås. Anonymous poster hash: 793df...01e
kristinehufine Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Ikke HI, men jeg jobber i bgh og mange av barna har sko som har "lisser" som ikke knytes, men strammes. Det er på en måte en lisse med en strammefunksjon. Og hvis lissa ryker kan man ikke stramme så skoene sitter! Spørs om ikke det er slike HI har. Da kan man ikke bytte lissa, man må bytte hele skoen eller sende den til reparasjon via skobutikken 😊
hms33 Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Men dere som slenger ut med kommentarer her.... Les hva hun har skrevet..... Strammesnoren.... Det er ikke lisser. Kan ikke bare kjøpe ny sånn. Gå tilbake til butikken så får du nye sko. Også du..... Bhg ansatte kan ikke få skylden for at ting blir ødelagt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Vi hadde et par sånne hvor strammesnora røyk etter en måned og vi fikk nye, selv om skoen ellers var godt brukt i løpet av den måneden. Anonymous poster hash: bf036...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå